فرانسوی های تاریخ رئال مادرید: از کوپا تا زیدان، بنزما و … امباپه؟

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادری دهمیشه رابطه گرمی با فرانسوی ها داشته است. رئال یکی از موسسان چمپیونزلیگ در جلسه ویژه در هتل “آمباسادور” در پاریس بود و بعد از آن ستارگان فرانسوی زیادی به رئال آمدند.

زیدان بدون تردید به عنوان مربی و بازیکن موفق ترین فرانسوی تاریخ رئال مادرید است و در حال حاضر نیز بنزما رهبر خط حمله و  یکی از کاپیتان های تیم نیز متعلق به این کشور است. البته همه خاطرات فرانسوی ها خوش نیست. به طور مثال می توان به یولین فوبر اشاره کرد که قرضی از وستهام به رئال مادرید آمد که دو بازی داشت و چرت زدنش روی نیمکت بیش از هر چیزی در یادها مانده است.

در ادامه لیست فرانسوی های رئال مادرید می توان به آرئولا و تئو اشاره کرد که دومی حالا در میلان اشاره کرد. آنلکا در رئال به یک استعداد سوخته تبدیل شد در حالی که ژان لوسیانو عنوان یکی از قدیمی ترین فرانسوی های تاریخ رئال را یدک می کشد. لاس دیارا دیگر فرانسوی رئال است که با جنگندگی خود به شهرت رسید.

لوئیز هون اولین فرانسوی “حرفه ای” تاریخ رئال است که بین سالهای ۵۰ تا ۵۳ در تیم بود .فرلاند مندی هنوز در ترکیب رئال مادرید است و رنه پتی نیز بین سالهای ۱۹۱۶ تا ۱۹۱۷ مجموعا ۲۹ بازی در رئال داشت که چهارده گل زد. لوسین مولر، کارمبو، ماکلله و واران دیگر فرانسوی های تاریخ رئال مادرید هستند.

ریموند کوپا اسطوره فوتبال فرانسه هم نسل دی استفانو، پوشکاشو خنتو در رئال مادرید بود که رئالی ها پس از تقابل با استاده رن در فینال جام باشگاه های اروپای ۱۹۵۶ تصمیم به خریدنش  گرفتند.

حالا به این لیست بلندبالا، ادواردو کاماوینگا نیز اضافه شده است و البته رئالی ها امیدوارند که امباپه نفر بعدی باشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

فرانسوی های تاریخ رئال مادرید: از کوپا تا زیدان، بنزما و … امباپه؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ