شاهکار بی نقص زنان رئال مادرید مقابل انگلیسی های مغرور؛ داور هم حریف رئال نشد

0

رئال مادرید نیوز : تیم زنان رئال مادرید در  خانه منچسترسیتی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد تا در مجموع دو بازی با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و به مرحله گروهی چمپیونزلیگ برسد.

در حالی که لوانته حذف شده بود، رئال مادرید به مرحله گروهی رسید و حالا به همراه بارسلونا تنها نمایندگان فوتبال زنان اسپانیا در چمپیونزلیگ خواهند بود. در این بازی در نیمه اول گل واضح رئال مادرید با اشتباه فاحش تیم داوری آفساید دانسته شد. در حقیقت در حالی که در زمان پاس، ناهیکاری بیش از یک متر از مدافعان سیتی عقب تر بود، کمک داور گلش را آفساید گرفت اما پیش از اتمام نیمه اول این کلودیو زورنوزا بود که روی یک ارسال کرنر صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق و تماشایی از بیرون محوطه جریمه دروازه سیتی را باز کرد.

منچسترسیتی در نیمه دوم خیلی فشار آورد اما زنان رئال مادرید مقاومت بی نظیری داشتند. حالا زنان رئال مادرید در دومین فصل تاریخشان به چمپیونزلیگ رسیده اند که دستاورد فوق العاده ایست. زنان رئال در بازی رفت در آستانه شکست بودند اما گل کنتی روبلس در دقیقه ۹۳ بازی را عوض کرد. زنان رئال در شهر منچستر نیز نمایش بی نقص و حساب شده ای داشتند تا یک پیروزی ارزشمند کسب کنند و حالا باید منتظر قرعه کشی مرحله گروهی باشند.

انگلیسی ها پس از اعلام قرعه با غرور می گفتند که صعودشان به مرحله گروهی قطعی است چرا که آنها تجربیات بسیار بیشتری نسبت به زنان رئال داشتند اما زنان رئال نشان دادند که از نظر روحیه و تعصب دستکمی از مردان ندارند و هیچ بعید نیست که در سالهای آینده و با تجربیات بیشتر تنه به تنه بزرگان فوتبال اروپا بزنند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

شاهکار بی نقص زنان رئال مادرید مقابل انگلیسی های مغرور؛ داور هم حریف رئال نشد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ