وضعیت نامشخص ستاره ملی پوش الهلال برابر استقلال

0

پایگاه خبری فوتبالی – سلمان الفرج کاپیتان الهلال که در جریان بازی با عمان دچار آسیب دیدگی شد، در تمرین پنج شنبه شب این تیم غایب بود و وضعیت او برای دیدار برابر استقلال نامشخص است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، سلمان الفرج کاپیتان تیم الهلال و یکی از بازیکنان کلیدی این تیم در خط میانی، سه شنبه و در جریان رقابت های مقدماتی جام جهانی، در جریان پیروزی یک بر صفر عربستان برابر عمان، به صورت کامل برای تیم ملی کشورش به میدان رفت اما در پایان بازی با احساس درد، خودش را به کادرپزشکی عربستان رساند.

در ابتدا عنوان شد که مصدومیت این بازیکن جدی نیست و او می تواند الهلال را در بازی برابر استقلال همراهی کند. اما پس از بازگشت ملی پوشان سعودی به تمرینات الهلال، سلمان الفرج حضور نداشت تا شایعات پیرامون شدت آسیب دیدگی این بازیکن افزایش یابد.

رسانه های عربستانی در فضای مجازی عنوان کرده اند که این بازیکن به دلیل بیماری قادر به حضور در تمرینات نبوده و او در حال آماده سازی خود برای دیدار با استقلال است اما به نظر می رسد برخلاف ادعای عربستانی ها، مصدومیت سلمان الفرج جدی تر از آن چیزی باشد که عنوان شده است.

به هر حال هنوز هیچ رسانه معتبری در عربستان درخصوص غیبت سلمان الفرج به صورت دقیق شفاف سازی نکرده ولی وضعیت این بازیکن برای دیدار برابر استقلال نامشخص است. به نظر می رسد چنانچه این بازیکن در تمرین جمعه شب تیمش نیز غایب باشد، احتمال عدم حضور او برابر شاگردان مجیدی نیز افزایش می یابد و یا حداقل اینکه ممکن است او توانایی حضور کامل در ترکیب تیمش را نداشته باشد.

به هر حال باید منتظر ماند و دید در ساعات پیش رو، منابع رسمی سعودی درخصوص وضعیت این بازیکن چه اظهارنظری خواهند داشت. دیدار استقلال و الهلال از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، ۲۲ شهریور در استادیوم زعبیل دبی برگزار می شود.

۱۴۷۰

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

وضعیت نامشخص ستاره ملی پوش الهلال برابر استقلال

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ