سولاری:«گاهی سن وینیسیوس را فراموش می کنیم؛ رئال مادرید در دستان یک مربی فوق العاده است»

0

رئال مادرید نیوز : سانتیاگو سولاری مربی آرژآنتینی سابق رئال مادرید که در حال حاضر هدایت آمه ریکای مکزیک را به عهده دارد در مورد دوران حضورش در رئال مادرید صحبت کرد.

سفیر رئال مادرید:” به عنوان سفیر رئال مادرید وظایفی را انجام می دهم. باعث افتخار است که از رئال مادرید نمایندگی کنی. بزرگترین نماینده ما امیلیو بوتراگوئنو است که مسئولیت بسیار مشکلی دارد. این مسئولیت را تا همیشه خواهم داشت.”

از اخراج از رئال مادرید ناراحت شدی؟” تنها حسی که نسبت به دورانم در رئال مادرید دارم، تشکر است. وظیفه مربی این است که تصمیماتی را بگیرد. آسان ترین کار تغییر مربیان است.”

پاسخ منفی دادن به رئال مادرید غیرممکن است؟” این به هر شخصی بستگی دارد. نیازی ندارم تا در رئال مادرید باشم تا خودم را بخشی از این تیم بدانم. وقتی در بیرون هستم نیز همان قدر از آنها حمایت می کنم.”

زیدان:” در کنار دی استفانو اسطوره های باشگاه هستند و این را به نسل های مختلف منتقل می کنند. زیدان را دوستش دارم.”

تصمیم هایی که باید می گرفتی؟” از رئال مادرید حمایت می کنم. تصمیم هایی که گرفتم کماملا ورزشی بود. سعی کردم که هر تصمیمی را بر اساس تعادل در آن لحظه بگیرم. حالا تیم در دستان یک مربی فوق العاده است.”

راموس:” فرصت خوبی دارد تا ارزش نام اسپانیا را در فوتبال فرانسه بالا ببرد. بازیکنان باید به دنبال انگیزه باشند. عدم تمدید؟ هر بازیکن تصمیمات خودش را می گیرد.”

مسی:”سالهای زیادی در فوتبال اسپانیا داشت و خیلی از رئالی ها هم در برنابئو تحسینش می کردند. اثر خود را گذاشته است.”

دوره کهکشانی ها:” بازیکنانی جمع شده بودند که فراتر از یک تیم فوتبال بودند. بهترین بازیکنی که در کنارش بازی کردم، رونالدو بود.”

بازگشت:” خوشحال هستم. مادرید خانه من است و هر از گاهی برمی گردم.”

شباهت آمه ریکا به رئال مادرید:” رئال مادرید تیمی در سطح جهانی است. آمه ریکا این سطح را ندارد. البته مکزیک کشوری بزرگ و بسیار مردمی است.”

جوان ها در رئال مادرید:” کار کردن با جوان هایی که از خارج می آیند ، مشکل تر است. فدریکو والورده را از رده های پایه می شناختم. وقتی بازیکنان را بشناسی کارت راحت تر است. وینیسیوس؟ گاهی فراموش می کنیم که چقدر جوان است. مسئولیت های زیادی را پذیرفته است. وینیسیوس آماده است ک هفصل بزرگی را داشته باشد. برایش خیلی خوشحالم و وقتی بازیکنانی نظیر او می درخشند، خوشحال می شوم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

سولاری:«گاهی سن وینیسیوس را فراموش می کنیم؛ رئال مادرید در دستان یک مربی فوق العاده است»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ