بائزا:«هدفم حضور در تیم بزرگسالان رئال مادرید بود؛ رویارویی با آنتونیو بلانکو رویایی است»

0

رئال مادرید نیوز : میگل بائزای ۲۱ ساله پس از هشت فصل حضور در آکادمی رئال مادرید هرگز به تیم بزرگسالان نرسید و در تابستان سال قبل با ۲.۵ میلیون یورو  راهی سلتاویگو شد. این هافبک احتمال دارد که یکشنبه مقابل رئال مادرید بازی کند.

آخرین بار چه زمانی به برنابئو رفتی؟” اگر اشتباه نکم در تساوی ۲-۲ مقابل سلتا بود که سانتی مینا گل زد. عجب تصادفی! برای دیدن بازی به برنابئو رفته بودم و می خواستم رئال برنده شود اما کار به تساوی کشیده شد.”

هرگز به تیم بزرگسالان رئال نرسیدی؟” فکر می کردم که چنین فرصتی به دست بیاورم. رویای هر بازیکنی در آکادمی رئال همین است. در ۱۲ سالگی به رئال ملحق شدم. از سن کمی به این تیم رفتم و هر از گاهی با تیم بزرگسالان تمرین می کردم. زیدان مربی تیم بود و هدف و امید من این بود که در تیم بزرگسالان بازی کنم. این اتفاق رخ نداد هر چند که مسیر خوبی را در آکادمی رئال طی کردم.”

رائول گونزالس:” قبل از جدایی با او صحبت کردم چون رابطه خوبی داشتم. گفت که از فرصتم استفاده کنم چرا که در دنیای فوتبال نمی دانی که چه پیش خواهد آمد. در دوازده سالگی این فرصت به دست آمد تا سوار قطار رئال شوم. باید شجاعت به خرج می دادم و از فرصتم استفاده می کردم. به نظرم تصمیم خوبی گرفتم. رائول را به عنوان مربی با دو کلمه توصیف می کنم: توقعات بالا. همیشه سعی می کند که بهترین عملکرد بازیکنانش را ببیند و حتی در تمرینات هم همین است. رائول انتظار دارد که بازیکنان از اولین لحظه بهترین شرایط خود را داشته باشند. اگر این طور نباشی، ناراحت می شود. او انتظار دارد که بازیکنی که در رئال حضور دارد از اولین تا آخرین لحظه از فرصتش استفاده کند.”

رئال مادرید آسیب تر از سالهای قبل است؟” رئال مادرید یک تیم فوق العاده است. یکی از بهترین تیم های دنیا را دارند. کار را برای ما مشکل خواهند کرد چرا که انگیزه زیادی برای بازگشت به برنابئو و بازی مقابل هوادارانشان دارند. بازیکنان با استعداد و باکیفیتی دارند و انگیزه شان برای بردن بالاست.”

امباپه:”دوست داشتم به رئال بیایم، نه به عنوان یک رئالی بلکه به این خاطر که دوست دارم مقابل بهترین ها بازی کنم. انتقالش یک انگیزه مضاعف برای لالیگاست و مقابل رئال مادرید هم بازی می کنند.”

میگل گوتیرز:” بازیکن بسیار خوبی است. یک دفاع کناری بسیار هجومی است. کیفیت بالایی دارد و در دفاع خوب کار می کند.  رئال مادرید همیشه تیمی است که صاحب توپ است که از فرصتش استفاده می کند تا اعتماد آنچلوتی را به دست بیاورد.”

آنتونیو بلانکو:”امیدوارم مقابل ما فیکس شود. از وقتی پنج، شش ساله بودیم با هم بازی می کردیم چون هم نسل هستیم. هر دو رد سنکا بازی می کردیم و در سال ۲۰۱۳ به آکادمی رئال رفتیم. رویارویی ما با هم در لالیگا یک رویاست.”

بند بازگشت به رئال مادرید:”فکر می کنم که این بند تا امسال اعتبار داشت هباشد. هدفم همین است. وقتی در آکادمی بودم هم رویایم حضور در تیم بزرگسالان بود. رقابت در فوتبال بالاست. من سعی می کنم که روی کارم در سلتا تمرکز داشته باشم و ببینم چه میشود.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

بائزا:«هدفم حضور در تیم بزرگسالان رئال مادرید بود؛ رویارویی با آنتونیو بلانکو رویایی است»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ