سعید ترابی کیست؟ علت فوت او چیست؟

0

علت مرگ و علت بیماری سعید ترابی چیست

سعید ترابی را به عنوان فردی که همواره در کنار علی پروین بود می شناختیم. یک چهره دلسوز برای پرسپولیس و پروین که واقعا این تیم را دوست داشت و سالها غصه اش را خورد. ترابی صبح امروز به دلیل بیماری فوت کرد تا خانواده بزرگ پرسپولیس را عزادار کند.

او در سالهای دور سابقه بازی با پیراهن پرسپولیس را هم داشت و البته بیشتر اهالی فوتبال ترابی را به عنوان یکی از یاران و دوستان صمیمی علی پروین می‌شناختند.

سعید ترابی یکی از دوستان نزدیک و صمیمی علی پروین به شمار می رود. از نظر پول بگیرها او از دوستان متمول پروین به شمار می رود و می شود از وی خوب پول گرفت. ترابی هم در این خصوص حکایت های جالبی دارد:

شما اکثراً همراه اقای پروین در مراسم مختلف هستید. چقدر این پول بگیرها اطراف شما حاضر می شوند؟

باور کنید گاهی اوقات در یک مسیر ۵۰ متری مثلاً از کنار زمین هندبال شیرودی تا دم در خروج ۱۰۰ هزار تومان پول داده ایم. آخرین باری که رفتیم مسابقات یونس شکوری در همین هفته قبل بود که دیگر پول خرد تمام کردیم و مجبور شدم بروم و یک تراول ۵۰ هزار تومانی خرد کنم تا به بقیه هم پول بدهیم!

می گویند علی پروین به این افراد خوب پول می دهد!

یک خصلتی دارد که دلش نمی آید این گونه افراد را دست خالی برگرداند، اما آنها هم ملاحظه نمی کنند. با این وجود علی آقا باز هم روی آنها را زمین نمی زند و از سر دلسوزی به آنها مبلغی را می دهد!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ