چطور شانس یافتن کار را برای خودمان افزایش دهیم؟

0

یافتن شغل نیازمند داشتن مهارت اولیه است. هر چه تخصص شما بالاتر باشد شانس بیشتری برای کسب درامد و یافتن شغل دارید. مثلا کسی که زبان انگلیسی را مسلط است شانس بیشتری برای استخدام شدن در یک آموزشگاه معتبر زبان انگلیسی دارد اما کسی که به برنامه نویسی html مسلط است می تواند در یک آموزشگاه برنامه نویسی استخدام شود.

آیا میدانید چرا نتوانسته اید شغلی بیابید ؟

قبل از اینکه بدانید چطور شغل پیدا کنید، باید بدانید دقیقا چه چیزی است که مانع یافتن شغل شما شده است. موارد زیر، جز دلایل احتمالی هستند :

  • شغلی وجود ندارد یا فرصتهای شغلی محدود اند : بین نبود شغل و کمبود شغل، تفاوت بسیاری وجود دارد. وقتی شغلی نباشد، حتی اگر بهترین باشید نیز، استخدام نخواهید شد. اما وقتی کمبود فرصتهای شغلی وجود دارد، فقط بهترینها یا کسانی که میتوانند ارتباطات بهتری ایجاد کنند خواهند توانست آن شغل را بدست آورند.
  • بیکاری بالا: برخی از کشور ها نرخ بیکاری بالایی دارند.
  • نداشتن مهارتهای لازم : بعضا شما مهارتهای لازم را برای بدست آوردن شغلی که میخواهید ندارید. بعنوان مثال، شما وقتی دانش کافی را در زمینه ای مانند کامپیوتر ندارید، نخواهید توانست کار خود را در یک شرکت کامپیوتری آغاز کنید.
  • شما نمیدانید که چطور باید خود را به نمایش بگذارید : در بسیاری از اوقات، حتی اگر بهترین باشید، فقط به این خاطر که مهارتهای اجتماعی، اعتماد بنفس و در حقیقت روانشناسی شما ضعیف است، نخواهید توانست یک شغل را بدست آورید. در این حالت، هرچند شما دارای صلاحیت هستید، اما چون نمیتوانید به خوبی صلاحیت خود را به نمایش بگذارید، بیکار خواهید بود.
  • مهمترین عامل، دانش روانشناسی شما کم استبیش از ۹۰ درصد چیزی که در زندگی بدست می آورید، فقط به مهارتهای روانشناسی و ارتباطی شما وابسته است و این مساله، دقیقا دلیل تاسیس وبسایت روانشناسی قدرت نامحدود است. افراد بسیاری وجود دارند که هیچکدام از مهارتهای شما را ندارند اما بصورت تجربی، یاد گرفته اند که چطور حرف بزنند، چطور رفتار کنند و چگونه به دیگران نزدیک شوند. چنین افرادی باوجود اینکه از نظر دانش مربوط به شغل مورد نظر، در حد شما نیستند، اما قادر خواهند بود شغلهایی را کسب کنند که شما هرگز نمیتوانید حتی به آنها فکر کنید. علت این مساله این است که از نظر مهارتهای ارتباطی و روانشناسی در سطح بسیار بالایی قرار دارند. وبسایت روانشناسی قدرت نامحدود دقیقا به همین منظور ایجاد شده است تا با استفاده از مقالات متعدد موجود در آن، همه قوای درونی خود را شکوفا و بهترین کسی باشید که میتوانید !

یک روانپزشک خوب برای یافتن کار باید تحصیلات مرتبط در این زمینه داشته باشد یا رزومه قابل قبولی داشته باشد در غیر این صورت موفق نخواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ