خوب شد بچه ها خواب بودند؛ پخش قسمت دوم یک فیلم غیراخلاقی در نیوکمپ!

0

رئال مادرید نیوز : به نظر می رسد که یوفا عادت کرده تا هر سال در همین حوالی یک فیلم غیراخلاقی برای فوتبالدوستان پخش کند، فیلمی که یک سر آن را بارسلونا تشکیل می دهد و سر دیگر را بایرن مونیخ و معمولا نتیجه اش این است که تیمی که آبی و اناری پوشیده به فجیع ترین شکل ممکن توسط حریفش به هفت روش سامورایی مورد عنایت قرار می گیرد!

سال گذشته قسمت اول این فیلم با شکست تحقیرآمیز بارسا در لیسبون با نتیجه هشت بر دو پخش شد و حالا قسمت دوم در نیوکمپ به اکران در آمده است  که بارسا در آن با نتیجه سه بر صفر باخته است آن هم در حالی که کومان و تیمش سبک تیکی تاکا را کلا فراموش کرده بودند و دفاع اتوبوسی را پیاده کرده بودند و عملا خط دفاعی و دروازه بان بایرن مونیخ هیچ تکانی در این بازی نخوردند اما با این وجود بایرن که اتفاقا با ناگلسمن به هیچ وجه شکوه و عظمت دوران فلیک را ندارد، به راحتی از پس آنها بر آمد. البته به نظر می رسد که بارسلونا با رفتن مسی یک پیشرفت بزرگ داشته و به جای دریافت هشت گل فقط سه گل دریافت کرده و حال و روزش کمی بهتر است!

یوفا البته به نظر می رسد که از استقبال مردمی از فیلم های مورد عنایت قرار گرفتن بارسلونا خوشحال است و قرار است که قسمت سوم آن را هم دو ماه دیگر در آلیانس آرنا پخش کند.

البته این بار بر خلاف دفعه قبل که برچسب مثبت ۱۸ سال به فیلم نخورده بود و خیلی از کودکان تماشاچی تحقیر کاتالان ها بودند، خیلی ها پیش بینی این اتفاق و این نتیجه را می کردند و کودکان را از ساعت ها پیش خواب کرده بودند تا فیلم غیراخلاقی نبینند و چشم و گوششان باز نشود!

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

خوب شد بچه ها خواب بودند؛ پخش قسمت دوم یک فیلم غیراخلاقی در نیوکمپ!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ