نقش هازارد در رئال مادرید کم و کم تر می شود؛ بدون دقایق در سن سیرو

0

مرحع خبری رئال مادرید : ادن هازارد گران ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در حال حاضر از نظر کادر فنی رئال مادرید حتی در سطح و کیفیت لازم برای حضور به عنوان یار تعویضی هم نیست.

در حقیقت در بازی مقابل اینتر در سن سیرو، آنچلوتی ترجیح داد که از وینیسیوس و لوکاس وازکز به عنوان وینگرهایش استفاده کند و در زمان تعویض ها نیز به سراغ رودریگو گوئس رفت که البته نتیجه بخش بود و بازیکن برزیلی گل سه امتیازی را زد.

آنچلوتی در پایان بازی علت بازی نکردن هازارد را به سبک بازی اینتر ربط داد که در میانه زمین بسیار بسته بازی می کنند و به همین خاطر او به سراغ وینگرهای سرعتی تر رفت تا از جناحین نفوذ کنند. هر چند که این توجیه را نمی توان برای گران ترین و پردرآمدترین بازیکن تیم منطقی دانست. طبیعتا بازیکنی که برایش ۱۳۰ میلیون یورو هزینه شده و بیشتر از هر بازیکن دیگری در تیم دستمزد می گیرد باید گره هر بازی را حل کند نه این که در شب مهمی نظیر سن سیرو روی نیمکت بنشیند. البته عملکرد ضعیف هازارد در دو سال و نیم اخیر و نمایش خوب تیم در سن سیرو بدون او ثابت کرد که رئال مادرید نیاز چندانی به این بازیکن بلژیکی ندارد و شاید بیش از این انتظار کشیدن امری بیهوده باشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

نقش هازارد در رئال مادرید کم و کم تر می شود؛ بدون دقایق در سن سیرو

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ