افزایش فرصت های لوکاس با مصدومیت کارواخال؛ به امید نمایشی بهتر از مستایا!

0

رئال مادرید نیوز : مصدومیت جدید دنی کارواخال که در ادامه روند مملو از مصدومیتش در فصل گذشته است، به این معنی است که لوکاس وازکز همچون فصل گذشته قرار است که نقش پررنگی در پست دفاع راست داشته باشد.

این بار اما اودریوزولا هم از تیم رفته است و از سویی کمبود بازیکن در پست دفاع میانی و دفاع چپ باعث می شود که ناچو هم نتواند در پست دفاع راست بازی کند. بدین ترتیب لوکاس وازکز عملا رقیبی ندارد و چاره ای هم جز استفاده از او در پست دفاع راست وجود ندارد و هواداران باید امیدوار باشند که او نمایش هایی بهتر از بازی مقابل والنسیا در مستایا داشته باشد. در حقیقت لوکاس با اشتباه فاحش و مرگبارش در این بازی و پاس گلی که به هوگو دورو داد، نزدیک بود که شکست را به رئال تحمیل کند. لوکاس قراردادش را با رئال مادرید تا ۲۰۲۴ تمدید کرده است. مدیران رئال روی او به عنوان دفاع راست حساب می کنند چرا که نمی خواهند خرید دیگری در این پست داشته باشند و تمرکز خود را روی تقویت بقیه پست ها خواهند گذاشت.

البته ماروین پارک نیز در کاستیا حضور دارد که بیشتر در پست پیستون راست بازی می کند اما مدیران آکادمی رئال حس می کنند که در آینده قابلیت تبدیل شدن به دفاع راست را دارد و شاید ماروین در بازیهای آینده و در صورت جدی بودن مصدومیت کارواخال به عنوان دفاع راست ذخیره در تیم حضور داشته باشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

افزایش فرصت های لوکاس با مصدومیت کارواخال؛ به امید نمایشی بهتر از مستایا!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ