پرسپولیس فینالیست شود بازی‌اش معوق می‌شود/ برگزاری مسابقه سوپرجام بدون ملی‌پوشان لطفی ندارد

0

پرسپولیس نیوز

سهیل مهدی در خصوص مخالفت دراگان اسکوچیچ با برگزاری دیدار سوپرجام پیش از فیفادی پیش‌رو اظهار داشت: ما دو تاریخ ۷ و ۸ مهرماه را برای برگزاری سوپرجام در نظر داشتیم، اما دراگان اسکوچیچ اعلام کرد نگران مصدومیت ملی‌پوشان است و با برگزاری این دیدار پیش از دو بازی پیش‌رو که برای تیم ملی اهمیت زیادی دارد، مخالفت کرد.

وی درباره اینکه آیا امکان برگزاری دیدار سوپرجام بدون ملی‌پوشان پرسپولیس و فولاد وجود نداشت، گفت: دیدار سوپرجام یک بازی معمولی نیست و چون در آن جام اهدا می‌شود، نمی‌توان به باشگاه‌ها گفت بدون ملی‌پوشان بازی کنند و لطف این مسابقه هم از بین می‌رود. ما نمی‌خواهیم ارزش دو تیم و سوپرجام را پایین بیاوریم و برای همین این مسابقه معوق خواهد شد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره اینکه چه تاریخی را برای برگزاری سوپرجام در نظر خواهند گرفت، خاطرنشان کرد: با توجه به دو بازی تیم ملی و سپس دیدارهای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و سپس شروع لیگ، فرصتی برای برگزاری بازی پیش از شروع لیگ نداریم و باید ببینیم تقویم کجا اجازه خواهد داد تا دیدار سوپرجام را برگزار کنیم.

مهدی درباره اینکه در صورت صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا تقویم پیچیده‌تر هم می‌شود و در این صورت تصمیم سازمان لیگ چیست، اظهار داشت: این مسئله را در تقویم سازمان لیگ دیده‌ایم و در صورت صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا یک بازی این تیم در لیگ معوق خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ