اعترافات همسر پیشین مجری مشهور + عکس

0
وفاء الحمیدی” همسر پیشین “احمد منصور” مجری مشهور “الجزیره” و از گردانندگان اصلی این شبکه قطری، اسرار و جزئیاتی را درباره روابط مشکوک و پر از تناقض همسر سابقش فاش کرد.

الحمیدی که فعال رسانه ای و اهل مغرب است، در بخشی از گفته‌های خود تاکید کرده که همسر سابقش با لباس شنا به همراه او در سواحل اروپا قدم زده، ولی از او خواسته است که در مصر و قطر حجاب داشته باشد!

وفا الحمیدی محمود سهلاوی محمد حسنین هیکل مجریان مشهور صداوسیما لباس شنا زن لباس شنا ازدواج مجری مشهور احمد منصور

به نوشته روزنامه المرصد، الحمیدی می گوید: قبل از ازدواج، وعده های زیادی از زبان همسر سابقم می شنیدم، اما پس از ازدواج با کمک دوستان قطری‌اش مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و از “محمود سهلاوی” دیپلمات قطری خواست که علیه من شکایت کند و سهلاوی هم این کار را انجام داد.

به نوشته این روزنامه، الحمیدی گفته که همسر سابقش او را در فرودگاه استانبول مقابل چشمان همگان کتک زده و بدون این که به او پول و بلیط بدهد، رهایش کرده است.

همسر سابق احمد منصور همچنین درباره نحوه آشنایی خود با منصور در شبکه الجزیره و پیش رفتن این رابطه تا ازدواج سخن گفته و درباره روابط همسر سابقش با مسئولان قطری اظهار نظر کرده است.

الحمیدی می افزاید: احمد منصور از صحبت کردن درباره روابط سیاسی خود با حکام قطر خودداری می کرد و در این زمینه بسیار محافظه کار بود، البته برخی اسرار را به من می گفت، اما به دلیل تاثیرات منفی افشای این اسرار بر او و خودم، از بیان آنها خودداری می کنم.

وی درباره “سهلاوی”، دوست قطری احمد منصور گفت: او دیپلمات و عضو هیات مدیره شبکه الجزیره بود که با همسر سابقم روابط نزدیکی داشت.

وفا الحمیدی محمود سهلاوی محمد حسنین هیکل مجریان مشهور صداوسیما لباس شنا زن لباس شنا ازدواج مجری مشهور احمد منصور

احمد منصور مجری مصری شبکه الجزیره و یکی از گردانندگان اصلی این شبکه، از طرفداران سرسخت اخوان المسلمین است که برنامه های مشهوری همچون “بلا حدود” را اجرا می کند.

منصور چندی پیش در حساب شخصی خود در صفحه تویتر، “محمد حسنین هیکل” تحلیلگر مشهور جهان عرب را رهبر اصلی کودتای نظامیان علیه اخوان المسلمین برشمرد و او را جاسوس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا CIA نامید و مدعی شد که هیکل در سال ۱۹۵۱ در ایران برای آمریکا جاسوسی می کرده و در همین سال هم کتاب “ایران بر فراز آتشفشان” را نوشته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ