پرز با درخشش وینیسیوس بالاخره «نیمار»ش را پیدا کرد؟

0

رئال مادرید نیوز : سالهاست که هر بازیکن جوانی می درخشد به او لقب “مسی جدید”، “رونالدوی جدید” یا “نیمار جدید” می زنند. رئال نیز سالهاست که ترجیح می دهد به جای خریدهای گرانقیمت و کهکشانی بتواند پدیده های جوان را با قیمتی معقول تر بخرد. با همین تفکر بود که رئال برای جذب رودریگو گوئس و وینیسیوس حدود ۹۰  میلیون یورو هزینه کرد و البته چهره های دیگری نظیر فدریکو والورده، آسنسیو، اودگارد، کاماوینگا و … با همین ایده خریده شدند. در این فصل اما وینیسیوس بالاخره پس از سه سال انتظار می درخشد و اگر به روندش در آغاز فصل ادامه بدهد بدون تردید می تواند پادشا جدید فوتبال دنیا باشد.

روند طولانی هماهنگی وینیسیوس با رئال مادرید باعث شد تا سیاست خرید جوان ها در رئال زیر سوال ببرداما در این فصل که چهارمین فصل ستاره برزیلی در رئال مادرید است، این بازیکن شروع فصل بی نظیری داشته و حالا به نظر می رسد که پرز که سالها رویای خرید نیمار را داشته، بالاخره به آرزویش رسیده و بازیکنی مشابه یا حتی بهتر از او را در ترکیبش پیدا کرده است.

وینیسیوس فصل را با پنج بازی در پنج گل آغاز کرده است. این بازیکن در ۱۸ سالگی به رئال آمد و تازه ۲۱ ساله است یعنی همان سنی که در آن نیمار راهی بارسلونا شد. وینیسیوس در پایان فصل گذشته با ۱۰۰ میلیون یورو از نظر سایس ارزشمندترین بازیکن ترکیب رئال مادرید دانسته شد. وبسایت ترانسفرمارکت در حال حاضر قیمت وینیسیوس را ۴۰ میلیون یورو تعیین کرده اما به نظر می رسد که در آپدیت جدیدشان قطعا قیمت وی خیلی بیشتر از این ها خواهد بود. بدون رونالدو و مسی، لالیگا به دنبال ستارگان جدید است و قطعا وینیسیوس می تواند یکی از چهره های تازه باشد. وینیسیوس با بازگشت هواداران به برنابئو کوهی از انگیزه است تا به درخشیدن ادامه بدهد و با این روند نه تنها به ستاره رئال تبدیل شود بلکه در تیم پرستاره برزیل هم جایگاهش را تثبیت کند. وینیسیوس در حال حاضر ۲.۵ میلیون یورو دستمزد می گیرد که یکی از کمترین دستمزدها در میان بازیکنان رئال است اما قطعا قراردادش تمدید و دستمزدش افزایش پیدا خواهد کرد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

پرز با درخشش وینیسیوس بالاخره «نیمار»ش را پیدا کرد؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ