ببینید| کنایه پرسپولیسی‌ها به شجاع خلیل‌زاده به خاطر این دو صحنه/ دل هواداران پرسپولیس با شجاع صاف نشده است

0

پرسپولیس نیوز

بدون شک یکی از جنجالی‌ترین ترنسفرهای سال‌های اخیر فوتبال ایران جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس و رفتنش به فوتبال قطر و باشگاه الریان بود.

شجاع که در پرسپولیس بسیار محبوب بود بعد از رسیدن این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا به دلیل اختلاف با رسول پناه و در اعتراض به بالا نبردن مبلغ قراردادش ساز جدایی کوک کرد و از پرسپولیس جدا شد.

بعد از جدایی شجاع از پرسپولیس ورق برگشت و خیلی از هواداران این تیم از رفتن مهره تاثیرگذار تیمشان و البته نحوه جدایی‌اش ناراحت و عصبانی شدند.

آنها هر چند رسول پناه را مقصر اصلی جدایی شجاع می‌دانند ولی اصلا از مدافع مازنی تیمشان انتظار نداشتند  پرسپولیس ترک کند.

هر چند شجاع بارها بعد از جدایی‌اش از پرسپولیس مصاحبه کرد و گفت: مقصر جدایی‌اش مدیران بودند و او نمی خواسته است تیمش را ترک کند؛ اما دل هواداران پرسپولیس با این بازیکن هنوز صاف نشده است.

شجاع در دیدار این هفته تیمش مقابل السد چند اشتباه فوتبالی داشت که منجر شد تیمش گل بخورد. همین موضوع باعث شد هواداران پرسپولیس که دل خوشی از این بازیکن ندارند در فضای مجازی با منتشر کردن فیلم اشتباهات خلیل زاده از این بازیکن انتقاد کنند و به نوعی کیفیت فنی او را زیر سوال ببرند.

همه این این مسائل در حالی اتفاق می‌افتد که اشتباهات شجاع در بازی تیمش مقابل السد جزو اتفاقات طبیعی فوتبال است و قطعا هواداران پرسپولیس بازی‌های خوب این مدافع ملی پوش را در دوران حضورش در پرسپولیس از یاد نبرده‌اند.

اشتباهات شجاع خلیل زاده در دیدار با السد را در زیر ببینید:

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ببینید| کنایه پرسپولیسی‌ها به شجاع خلیل‌زاده به خاطر این دو صحنه/ دل هواداران پرسپولیس با شجاع صاف نشده است

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ