به بهانه اولین بازی سرجیو سانتوس؛ سرنوشت پدیده های آکادمی قبلی آنچلوتی چه شد؟

0

رئال مادرید نیوز : سرجیو سانتوس اولین بازی خود را در تیم بزرگسالان زیر نظر آنچلوتی در مقابل مایورکا داشت. سانتوس اولین بازیکن آکادمی بود که در دوره دوم آنچلوتی اولین حضورش را داشت. سانتوس ششمین عضو از نسلی است که قهرمان چمپیونزلیگ جوانان شده و به تیم بزرگسالان می رسد. پیش از این ماروین، اریباس، چوست، بلانکو و میگل گوتیرز چنین فرصتی داشتند. اما سرنوشت محصولات آکادمی قبلی که اولین بازیشان را با آنچلوتی داشتند، چه شد؟

ویلیان ژوزه: اولین بازیکن آکادمی بود که در دوره اول آنچلوتی به تیم بزرگسالان رسید و در ۱۱ می ۲۰۱۴ در سن ۲۲ سالگی مقابل سلتا در برنابئو بازی کرد که به جای کاسمیرو وارد زمین شد و ۲۰ دقیقه بازی کرد. ویلیان ژوزه به گلزنی کلاسیک  در لالیگا تبدیل شد که پس از دوره ای کوتاه در ولورهمپتون دوباره به بتیس برگشت. قبل از آن پنج فصل در سوسیه داد ملحق شد و قبل از آن هم در لاس پالماس و ساراگوسا بازی کرده بود.

آلوارو مدران: اولین بازی خود برای آنچلوتی را در ۱۸ اکتبر ۲۰۱۴ در سن ۲۰ سالگی مقابل لوانته داشت که جانشین مودریچ شد. در آن فصل چهار بازی دیگر در رئال داشت و حتی به جام جهانی باشگاه ها هم رفت. چند ماه بعد در ختافه دچار مصدومیت شد. در فصل ۱۷-۱۶ راهی والنسیا شد اما نه در این تیم و نه در الاوز ثبات نداشت. پس از حضور در رایو راهی لیگ آمریکا شد و در دو فصل اخیر در شیکاگو فایر حضور داشته است.

رائول دی توماس: گلزن کنونی اسپانیول اولین بازیش در تیم بزرگسالان رئال را در جام حذفی مقابل کورنیا در ۲۹ اکتبر ۲۰۱۴ در سن ۲۰ سالگی داشت. دی توماس به تیم هایی نظیر کوردوبا، وایادولید و رایو قرض داده شد و بعد از آن با ۲۰ میلیون یورو راهی بنفیکا شد. فقط چند ماه در لیگ پرتغال دوام آورد و در زمستان ۲۰۱۹ به اسپانیول پیوست.

پاچکو: او هم اولین بازیش را مقابل کورنیا در کوپا داشت. پاچکو در آن زمان دروازه بان سوم رئال پس از کاسیاس و ناواس بود. در تابستان ۲۰۱۵ به آلاوز رفت که در این مدت به یکی از بهترین دروازه بان های فوتبال اسپانیا تبدیل شد.

خاوی مونیوز: هافبک وقت کاستیا نیز اولین بازیش را مقابل کورنیا  داشت. حالا در ایبار توپ می زند و زوج ادو اکسپوسیتو را در خط هافبک تشکیل می دهد. فصل خوبی را در میراندس داشته که قرضی به الاوز رفته است. پس از مدتی حضور قرضی در اوویدو دوباره در فصل ۲۰-۲۰۱۹ به آلاوز برگشت اما ثبات نداشت و به تنه ریف رفت.

اودگارد: در آخرین بازی دوره اول انچلوتی مقابل ختافه به جای رونالدو وارد زمین شد. بعد از آن قرضی به هیرنفین، ویتسه و سوسیه داد رفت. فصل گذشته به رئال برگشت اما دوباره قرضی به آرسنال رفت. در فصل جاری قرار بود که بماند اما جرئت رقابت با هافبک های کنونی رئال مادرید را نداشت.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

به بهانه اولین بازی سرجیو سانتوس؛ سرنوشت پدیده های آکادمی قبلی آنچلوتی چه شد؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ