آنچلوتی:«بارسلونا؟ وقتی شرایط تیمی بد است، خوشحال نمی شوم»

0

رئال مادرید نیوز : آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مادرید و ویارئال حضور پیدا کرد.

آسنسیو دوباره نیمکت نشین می شود؟” گاهی یک بازیکن استراحت می کند، جانشینش خیلی خوب کار می کند و بعد از آن بازیکنی که خیلی خوب بوده باید روی نیمکت بنشیند.”

جایگیری آلابا در خط دفاعی:”پست آلابا در خط دفاعی بر اساس خط پرس تیم تعیین می شود. آلابا از این لحاظ خیلی باکیفیت است اما اگر روی توپ پرس ایجاد نشود سخت است که بتوان روند خوبی را حفظ کرد. اگر پرس وجود نداشته باشد باید از عقب تر دفاع کنیم. دوست داریم که خط پرس را از مرکز زمین تشکیل بدهیم اما این اتفاق همیشه امکان پذیر نیست.”

احساسات پس از بازی با مایورکا:” با رضایت به خانه رفتیم اما باید این را هم در نظر بگیریم که برتری داشتیم چرا که خیلی زود گل زدیم. نتیجه خیلی خوب بود. بازی تا زمان ۴-۱ خیلی نزدیک  و رقابتی بود. در مقایسه با بازی با والنسیا خیلی خوب کار کردیم اما باید روی این تمرکز کنیم که از چه لحاظ می توانیم بهتر شویم.”

فوتبال مدرن:”پیشرفت از نظر فنی و تاکتیکی و تکنیکی خیلی خوب بوده است چرا که ده سال پیش بازیکنان فیزیکی بهترین بازییکنان بودند، آنهایی که قامت بلندتری داشتند. از نظر تاکتیکی تغییرات زیادی ایجاد نشه است. تیم هایی هستند که سعی می کنند بیشتر با توپ بازی کنند. در این لحظه تقریبا همه تیم ها مستقیم تر بازی می کنند، بزیها را می برند و ضدحمله می زنند.”

به تیم چه نمره ای می دهی؟” در حال حاضر نمره دهی مفهومی ندارد. لحظات مشکلی داشته ایم و باید آماده باشیم.”

چرخش درون دروازه:” دروازه بانی پست متفاوتی است ام امی دانیم که پشت سر کورتوا یک جوان بسیار توانمند و باکیفیت وجود دارد که برنامه ما این است که به او فرصت بدهیم .لونین لیاق بازی کردن است و به زودی بازی خواهد کرد.”

اختلاف هفت امتیازی با بارسا:” بازیها را می بینم، فوتبال را دوست دارم. از این که اوضاع تیمی بد باشد، خوشحال نمی شوم. من روی تیم خودم تمرکز دارم. فوتبال را دوست دارم وازیهای زیادی را می بینم اما خوشحال نمی شوم که شرایط تیمی بد باشد، چه بارسلونا چه هر تیم دیگری.”

بازی آسنسیو:” مارکو قبل از بازی مهم بود هر چند که زیاد بازی نمی کرد اما در آن بازی خوب ابزی کرد، کیفیتش را نشان داد، در پست متفاوتی بازی کرد و برای ما بازیکن بسیار بسیار مهمی است.”

مشکل گلزنی:” بازیکنان خوب کار می کنند. باید صادق باشیم. روی دفاع زیاد تمرکز نداشتیم و باید خیلی بهتر شویم. از نظر هجومی سعی کردیم که بازیکنان با توپ خوب کار کنند اما کیفیت و خلاقیت بازیکنان هم خیلی خوب بوده است.”

ماه عسلتان در مادرید چه زمانی تمام می شود؟” زمانی که تمام شود، به شما می گویم اما در حال حاضر همه چیز خوب است.”

بنزما و توپ طلا:”با توجه به کاری که کرده باید در لیست بازیکنانی باشد که می توانند آن را ببرند. کریم البته برای بردنش هنوز زمان دارد. فکر نمی کنم که امسال آخرین سالش باشد. مثل شراب است، هر چقدر سنش بالاتر مز شود، بهتر می شود.”

هازارد:” خوب تمرین کرده، ریکاوری کرده ، و هر چند که صد در صد است اما نمی توان تضمین کرد که در همه بازیها حضور داشته باشد. برای پیشگیری از مصدومیت در بازی قبلی  استراحت کرد. مهم است که هازارد آماده باشد.”

چرخش ها:” این مسئله را باید به خوبی مدیریت کنم، این که به یک بازیکن استراحت بدهم، ممکن است جانشینش خوب باشد  اما در بازی بعدی دوباره نیمکت نشین شود. در نهایت تیمی را به زمین می فرتسم که با در نظر گرفتن این شرایط برنده شود و باید هم این کار را انجام بدهند. بازیکنانی که بازی نکرده اند برای بازی بعدش شانس بیشتری دارند چون بیشتر استراحت کرده اند.”

تقویم پرفشار و تعویض ها:” تمرین کردن امکان پذیر نیست چرا که تمرینات به جدیت نیاز دارند. نمی توانی وقتی که هر سه روز یک بار بازی داری جدیت داشته باشی.گاهی تمرینات ویدیویی برگزار می کنیم تا همه چیز را آنالیز کنیم و بهتر شویم. با استفاده از ویدیوها می توان تلاش خوبی داشت.”

مشکلات دفاعی:” از این لحاظ باید بهتر شویم. در این مقطع از فصل همیشه باید بهتر شوی. به نظرم کیفیت خوبی داریم و از نظر دفاعی باید متحد باشیم. در بازی مقابل مایورکا جدی تر بودیم و باید در بازیهای بعدی به همین روند ادامه بدهیم.”

ویارئال:”مقابل تیمی قرار می گیریم که کیفیت، تجربه ، سازماندهی بالایی دارد، عادت دارد که بازیها را در بالاترین سطح داشته باشید. سعی می کنیم خوب باشیم. برای بردن ویارئال باید از همه نظر خوب باشیم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آنچلوتی:«بارسلونا؟ وقتی شرایط تیمی بد است، خوشحال نمی شوم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ