کلیدهای احیای آسنسیو: سالن بدنسازی ویژه، آنچلوتی، تغذیه، روانشناس و…

0

رئال مادرید نیوز : مارکو آسنسیو هافبک ۲۴ ساله مایورکایی در مقابل مایورکا هت تریک کرد و درخشید اما پشت این درخشش تلاش بی نظیری وجود داشت. در حقیقت مارکو در ماه های اخیر سخت تلاش کرد تا بهتر شود و بالاخره به نتیجه هم رسید.

آسنسیو در سال ۲۰۱۹ مصدومیت بدی را تجربه کرد و بعد از آن سعی کرد که درون خودش تحول ایجاد کند. مارکو عادت هایش را عوض کرد و همین مسئله نقش مهمی در موفقیتش داشت. آسنسیو دوران نقاهت بسیار طولانی را داشت که در این مدت نزدیکانش و خانواده اش خیلی به او کمک کردند. مارکو در این مدت بیشتر با بدنش اشنا شد، با دقت بیشتری به تغذیه اش توجه کرد و به این که بدنش به هر غذا چه واکنشی دارد، دقت بیشتری داشت. در حقیقت او نمی خواست که در دوران بازی نکردن اضافه وزن بیاورد و به همین خاطر از متخصصان غذا استفاده کرد.

مارکو در طول دوران ریکاوری روزی هشت ساعت با بدنساز شخصی خود در دو نوبت تمرین می کرد و حتی در خانه اش یک سالن بدنسازی ایجاد کرد تا در زمان لازم بتواند تمرینات خود را پیگیری کد. اسنسیو روی شرایط روانی خود نیز کار کرد چرا که بعد از مصدومیت به کار روانی نیاز داشت تا ترس از دریبل زدن، استارت زدن ، چرخش و … از بدنش خارج شود. از سویی آسنسیو با حضور انچلوتی حس بهتری پیدا کرد. او می داند که کارلتو سبکش را درک می کند و به همین خاطر مربی ایتالیایی پست او را تغییر داد. در حقیقت آنچلوتی، آسنسیو را به چشم یک هافبک هجومی می بیند نه یک وینگر.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

کلیدهای احیای آسنسیو: سالن بدنسازی ویژه، آنچلوتی، تغذیه، روانشناس و…

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ