کاماوینگا:«وقتی از پیشنهاد رئال مادرید خبردار شدم، یک ثانیه هم تردید نکردم»

0

رئال مادرید نیوز : ادواردو کاماوینگا هافبک رئال مادرید با تله فوت در مورد آخرین شرایطش در رئال مادرید صحبت کرد.

انتقالش به رئال مادرید:” وقتی که فهمیدم رئال مادرید به دنبال خرید من است و می خواهد برای خرید من پیشنهاد بدهد، یک ثانیه هم تردید نکردم. در مورد این چیزها نباید تردیدی داشت.”

احساسات پس از اولین گل:” درون زمین می خواهم به تیم کمک کنم. اگر گل را ببینید مستقیما در آن نقشی نداشتم، در سمت راست بودم و از ریباند استفاده کردم تا گل بزنم. در ابتدا خوشحالی نکردم چرا که تصور نمی کردم در اولین بازیم گل بزنم. در ابتدا به داور نگاه کردم و بعد از ان به شکل جنون آمیزی خوشحالی کردم.”

فرصتش در مورد رئال مادرید و رن:”رن تیم محبوب من است. بازیهایشان را در لیگ فرانسه می بینم. رن همیشه در قلب من است و هرگز فرامووششان نمی کنم. به زودی برای دیدن دوستانم به این استادیوم باز خواهم گشت.”

در رئال مادرید چه چیزی بیش از همه توجهت را جلب کرد؟” کیفیت فنی بیش از هر چیزی مورد توجه من بود. وقتی برای اولین روز به رئال آمدم، پس از اتمام اولین تمرین خسته بودم اما عادت می کنم. زبان هم کمی برایم مشکل است چرا که دوست دارم با بقیه بگو و بخند کنم و هنوز به زبان اسپانیایی مسلط نیستم.”

بنزما:” یک لیدر است. با هم زیاد صحبت می کنیم. شاید خودش نداند اما شخصیت جذابی دارد. کل تیم را رهبری می کند.”

جام جهانی ۲۰۲۲:” در بهترین باشگاه دنیا هستم و همین مسئله به حضورم در تیم ملی کمک می کند. حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ هدف من است. باید بازیهای خوبی داشته باشم چرا که عملکردم در رئال می تواند من را به تیم ملی ببرد.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

کاماوینگا:«وقتی از پیشنهاد رئال مادرید خبردار شدم، یک ثانیه هم تردید نکردم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ