مسی روی زمین خوابید؟ من بودم جای او می‌خوابیدم!

0

ساتین –

در دیدار تیم‌های پاری سن ژرمن و منچسترسیتی و در صحنه‌ای که ریاض محرض می‌خواست ضربه ایستگاهی بزند، مائوریسیو پوچتینو از لیونل مسی خواست تا پشت دیوار دفاعی بخوابد و مانع از آن شود که بازیکن الجزایری از زیر دیوار خط دفاعی توپ را عبور بدهد.

تصویر خوابیدن مسی پشت دیوار دفاعی با واکنش های زیادی همراه شد که یکی از این واکنش‌ها از جانب ریو فردیناند ستاره سابق فوتبال انگلیس بود. فردیناند در این باره گفت: «نمی‌توانستم باور کنم. اگر بهترین نباشد، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است. لحظه‌ای که پوچتینو از او خواست تا این کار را انجام بدهد، باید یکی از بازیکنان می گفت نه، نه، نه، نباید این اتفاق برای مسی رخ بدهد. نباید این اتفاق رخ می‌داد. بی‌احترامی بود. اگر من در تیم بودم، می‌گفتم آرام باش، من جای تو را می‌گیرم. نمی‌توان دید که مسی این‌گونه خوابیده است. او بازیکنی نیست که بخواهد لباسش را کثیف کند. این کاری نیست که مسی انجام بدهد.»

فردیناند در مورد گل لئو مقابل منچسترسیتی نیز صحبت کرد: «ریتم، قدرت بدنی، تعادل و تکنیکی که برای زدن ضربه داشت، عالی بود.البته استارت اشرف حکیمی خیلی مهم بود. وقتی بازیکنانی نظیر حکیمی را داری، فضا برای بازیکنانی نظیر مسی باز می‌شود تا بدرخشند.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ