زمان کشتی فینال امیر حسین زارع کی و ساعت چند است؟

0

ساعت و تاریخ کشتی امیر حسین زارع و گنو پتریاشویلی گرجستانی

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی سال ۲۰۲۱ جهان روزهای ۱۰ تا ۱۸ مهر در شهر اسلو پایتخت نروژ برگزار خواهد شد. روز شنبه و از ساعت ۱۲ به وقت ایران رحمان عموزاد خلیلی، یونس امامی، حسن یزدانی و امیرحسین زارع در وزن‌های ۶۱، ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع دارنده مدال برنز المپیک و طلای امیدهای جهان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۶ بر صفر دزیانیس خرامیانکوف از بلاروس را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله و در ۲ دقیقه نیکولاس گویازدوفسکی دارنده مدال برنز جهان از آمریکا را ۱۰ بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

وی در این مرحله و برای رسیدن به فینال به مصاف طاها آکگول دارنده طلا و برنز المپیک و ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز جهان از ترکیه رفت. زارع در این مبارزه با ارایه یک کشتی حساب شده و با برنامه حریف عنوان‌دار خود را ۴ بر صفر شکست داد و به فینال این وزن راه یافت.

نتایج کشتی آزاد قهرمانی جهان نتایج کشتی آزاد ایران کشتی آزاد قهرمانی جهان ساعت پخش مسابقات کشتی بیوگرافی گنو پتریاشویلی بیوگرافی امیر حسین زارع اخبار کشتی

زمان کشتی امیر حسین زارع فینال فردا ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت چند است؟

زارع برای کسب مدال طلا باید به مصاف گنو پتریاشویلی دارنده نقره و برنز المپیک و قهرمان جهان از گرجستان برود. زارع در نیمه نهایی بازی‌های المپیک توکیو در حالی که در مبارزه برابر پتریاشویلی جلو بود اما در نهایت تن به شکست مقابل این حریف با تجربه داد.

کشتی فینال امیر حسین زارع و گنو پتریاشویلی در قهرمانی جهان نروژ فردا یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ از ساعت ۱۸:۰۰ به بعد از شبکه سه برنامه دایره طلایی پخش خواهد شد.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ