حسن یزدانی امروز ساعت چند بازی دارد | زمان کشتی حسن یزدانی و تیلور

0

ساعت دقیق کشتی حسن یزدانی و دوید امروز حسن یزدانی کی کشتی دارد ساعت پخش مسابقات کشتی

حسن یزدانی امروز ساعت چند بازی دارد

بر اساس برنامه مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۳، فینال مسابقات ۴ وزن اول از جمله ۸۶ کیلوگرم، امروز یکشنبه ۲۶ شهریور از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود. در این میان، یزدانی و تیلور حوالی ساعت ۲۱ تا ۲۱:۳۰ دقیقه به روی تشک می‌روند.

کشتی حسن یزدانی کشتی تیلور کشتی آزاد قهرمانی جهان ساعت پخش مسابقات کشتی دیوید تیلور کیست حسن یزدانی

برنامه فینال‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان

وزن ۶۱ کیلوگرم: ویتو آروجا از آمریکا- ماگمادوف از روسیه
وزن ۷۰ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی- زین رتفورد از آمریکا
وزن ۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی- دیوید تیلور از آمریکا
وزن ۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع- گنو پتریاشویلی از گرجستان

ساعت کشتی امروز حسن یزدانی و تیلور

در فینال وزن ۷۰ کیلوگرم امیر محمد یزدانی پس از ۵ مبارزه که از ساعت ۱۹:۴۵ آغاز می شود، حدود ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه با رقیب آمریکایی خود مبارزه می کند.

امشب (یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲) سه فینالیست دارد که رقابت‌های رده بندی و فینال چهار وزن نخست از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه آغاز می‌شود. با حذف رضا اطری، ایران در وزن ۶۱ کیلوگرم نماینده ندارد.در فینال وزن ۷۰ کیلوگرم امیر محمد یزدانی پس از ۵ مبارزه که از ساعت ۱۹:۴۵ آغاز می‌شود، حدود ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه با رقیب آمریکایی خود مبارزه می‌کند.

سپس بعد از دو مبارزه، حسن یزدانی و تیلور آمریکایی در فینال ۸۶ کیلوگرم به مصاف هم می‌رود که این کشتی حدود ساعت ۲۱ تا ۲۱ و ۱۵ دقیقه خواهد بود. البته با توجه به زمان مسابقات قبلی، ممکن است دقایقی زمان مبارزه یزدانی جلو یا عقب شود.

همچنین، دو کشتی پس از فینال حسن یزدانی، امیر حسین زارع در فینال سنگین وزن با گنو پتریاشویلی مبارزه می‌کند که این مسابقه حدود ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه خواهد بود. همچنین از ساعت ۱۲ ظهر امروز، جدول مقدماتی رقابت‌های چهار وزن دوم آغاز می‌شود.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۲ و ضربه فنی جایدن لاورنس از استرالیا را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم با نتیجه ۱۱ بر صفر بات اردن بیامباسورین از مغلوستان را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. وی در این مرحله مایلز ناظم امینه دارنده مدال برنز المپیک از سن مارینو را با نتیجه ۷ بر ۲ مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر جاورایل شاپیف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. نماینده کشورمان در دیدار فینال به مصاف دیوید تیلور قهرمان جهان و المپیک از آمریکا می رود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ