هالند بر سر دوراهی اسطورگی یا پول؛ امباپه می شود یا نیمار؟

0

رئال مادرید نیوز : ارلینگ هالند مهاجم نروژی در تابستان بعدی باید تکلیف دوران فوتبالش را مشخص کند. انتخاب هالند مشخص می کند که در دوران فوتبالش به دنبال چیست: به دنبال پول یا تبدیل شدن به یک اسطوره با مسیر دورانی موفق.

در حقیقت هالند همه چیز را برای تبدیل شدن به یک اسطوره دارد. او در ۲۷ بازی در سالزبورگ ۲۹ گل زده بود، در ۶۷ بازی در دورتموند ۶۸ گل زده و در ۱۵ بازی در نروژ ۱۲ گل به ثمر رسانده و میانگین شگفت انگیز یک گل در هر بازی را دارد. اگر هالند بخواهد به بازیکنی بزرگ تبدیل شود بدون تردید باید به یکی از باشگاه های ریشه دار فوتبال اروپا برود که رئال مادرید در این میان سرآمد است اما نکته این جاست که اگر بخواهد پول را انتخاب کند تیم هایی نظیر پی اس جی و سیتی می توانند دستمزدی بسیار بیشتر از رئال را به او بپردازند. این در حالیست که اخباری که در این ماه ها منتشر شده نشان می دهد که مینو رایولا وکیل هالند گزینه دوم را ترجیح می دهد و هیچ بعید نیست که هالند مسیر فوتبالش را بر اساس پول بچیند.

امباپه مهمترین نمونه از بازیکنانی است که دوران فوتبالش را بر مبنای اسطوره شدن چیده و کاری به پول ندارد. کیلیان پیشنهادهای نجومی پی اس جی را رد کرده و قرار است که با دستمزدی بسیار کمتر به رئال مادرید بیاید. در دسته دوم می توان به نیمار اشاره کرد که پول را به هر چیزی ترجیح داد. بازیکن برزیلی می توانست توپ طلا را ببرد اما پول قطری ها را به اصرار پدرش برگزید و بعد از آن مسیری نزولی را در دوران فوتبالش داشت.

رئال قطعا نمی تواند به اندازه پی اس جی و سیتی به هالند پول بدهد و حالا انتخاب با خود ارلینگ است که بین پول و اسطوره شدن یکی را انتخاب کند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

هالند بر سر دوراهی اسطورگی یا پول؛ امباپه می شود یا نیمار؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ