فتحعلی اویسی در خندوانه (تماشا و دانلود فیلم کامل)

0

فیلم حضور و مصاحبه فتحعلی اویسی در برنامه ❤️ خندوانه ❤️ رو می بینیم.

حضور نوبرانه یکی از بازیگران پیشکسوت تلویزیون مقابل دوربین «خندوانه» در دی ماه ۱۳۹۵ و گفت‌وگوی او با رامبد جوان، دقایقی پر از شادی و خنده برای مخاطبان رقم زد.

فتحعلی اویسی که هنوز و همچنان با نقش کاووسی سریال پرطرفدار و ماندگار «بدون شرح» در یادها مانده، این روزها دوران بازنشستگی خودخواسته‌اش را در شمال ایران می‌گذراند. او پس از مدت‌ها دوری از آنتن شامگاه دوشنبه به خندوانه آمد و به‌شدت از سوی تماشاگران مورد استقبال قرار گرفت. اویسی ابتدا با محل تولد خود یعنی منطقه فردو شوخی و آن را روستایی بین نیس و پاریس فرانسه معرفی کرد!

همسر فتحعلی اویسی فرزندان فتحعلی اویسی دانلود خندوانه بیوگرافی فتحعلی اویسی اینستاگرام فتحعلی اویسی

بعد با همراهی جوان، گریزی به خاطرات بازی در فیلم سینمایی «مومیایی۳» محمدرضا هنرمند زد و با اکراه، مقابل دوربین ۱۰ثانیه از همان لبخندهای همیشگی به لب آورد. «فتل» خیلی راحت اعتراف کرد که فقط بلد است تخم‌مرغ آب‌پز درست کند و آن را مثل تخمه بخورد. بعد هم نوبت به آواز خواندن بازیگر قدیمی رسید.

او به اصرار جوان و حاضران در سالن پشت میکروفن رفت و با همراهی نوازندگان، ترانه «می‌زند باران به شیشه» را با صدایی گرفته خواند، کمی با سلفی گرفتن مردم شوخی کرد و هدیه‌اش را هم با شوخ‌طبعی ذاتی‌اش گرفت. این شوخ‌طبعی همان هدیه‌ خدادادی است که اندکی بعد تفاوت آن با دیگر بازیگران طناز مشخص شد؛ تقریبا هر حرکت و حرف اویسی خنده تماشاگران را در پی داشت و مهران غفوریان که پس از او برای خنداندن تماشاگران روی صحنه آمد، حتی با دست و پا زدن هم نتوانست کاری از پیش ببرد. آقا فتل آرام به خندوانه آمد، یک شب رؤیایی برای مخاطبان به یادگار گذاشت و با گردی که از پیری بر چهره‌اش نشسته، آرام رفت.

دانلود

مصاحبه به یادماندنی مرحوم فتحعلی اویسی در خندوانه درباره مرگ

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ