ماجرای وعده رئیس رئال‌مادرید در مورد امباپه چه بود؟

0

ساتین –

فلورنتینو پرس امروز با اظهارنظری در خصوص کیلیان امباپه در رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی جنجال‌ساز شد. رئیس باشگاه رئال مادرید در مواجهه با خبرنگاران که از او درباره موضوع به خدمت گرفتن ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن پرسیدند، اظهارنظری کرد که روزنامه «ال‌دیبیت» اینگونه صحبت‌های او را منعکس کرده است؛ «در ماه ژانویه خبری در خصوص امباپه خواهیم داشت. امیدواریم در تاریخ اول ژانویه وضعیت انتقال کیلیان امباپه به طور کامل حل شود».

در ادامه «رادیو مونت‌کارلو» فرانسه با پرس تماس می‌گیرد تا ماجرا را جویا شود که رئیس باشگاه رئال مادرید اینگونه پاسخ می‌دهد؛ «حرف‌های من در مورد امباپه اشتباه برداشت شده است، تنها چیزی که من گفتم این بود که با احترامی زیاد برای باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که رابطه خوبی با هم داریم، ما باید تا سال آینده منتظر بمانیم تا بتوانیم خبری در این زمینه داشته باشیم».

باشگاه رئال مادرید در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر سه پیشنهاد برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه به پاری‌سن‌ژرمن داد که همگی از جانب این باشگاه فرانسوی رد شد. رئالی‌ها که در آخرین تلاش خود پیشنهادی ۲۰۰ میلیون یورویی به PSG دادند، در ماه ژانویه می‌توانند با این ستاره فرانسوی به طور قانونی وارد مذاکره شوند و پیش‌قرارداد امضا کنند تا او را در تابستان آینده به‌عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند.

امباپه اخیراً در گفت‌وگو با «رادیو مونت‌کارلو» سکوتش را شکست و گفت: «مردم می‌گفتند که ۶ یا ۷ بار پیشنهاد باشگاه برای تمدید قراردادم را رد کرده‌ام و دیگر نمی‌خواهم با لئوناردو (مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن) حرف بزنم که هیچ‌یک از اینها صحت ندارد. درخواست جدایی کردم چون از همان زمانی که حاضر به تمدید قراردادم نشدم، می‌خواستم که باشگاه رقمی را برای فروشم تعیین کند تا با آن بتواند یک جانشین باکیفیت بخرد.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ