۰۲۱۹۱۰ پیش شماره کجاست؟ پیش شماره ۹ تهران

0

۰۲۱۹۱۳۲ پیش شماره کجاست ، پیش شماره ۹۱۳۰ تهران ، پیش شماره ۹۱۰۷ تهران ، پیش شماره ۹۱۰۲ ، شماره ۹۱۰۰۱۳۴۵

اخیرا با این سوال زیاد مواجه می شویم که پیش شماره تلفن ۹ از تهران یا شهرهای دیگر مربوط به کجاست؟ شماره هایی که بدین صورت شروع می شوند: ۰۲۱۹۱، ۰۲۱۹۱، ۰۲۱۹، ۰۲۱۹۱۰ و …

پیش شماره ۹ تهران

شاید اتفاق افتاده که از طرف دیجی کالا به شما زنگ زده شده و شماره تلفن ثابت تهران که برای شما افتاده با ۹ شروع شده است. شرکت های دیگری هم هستند که از این خطوط استفاده میکنند.

پس از برقراری NGN به عنوان نسل جدید ارتباطات شرکت های مختلف می توانند از خطوط تلفن ثابت تهران با پیش شماره ۰۲۱۹۱ بر روی اینترنت استفاده کنند. خطوط تلفن ثابت تهران با پیش شماره ۰۲۱۹۱ که بر روی اینترنت ارائه میشوند از جمله امکاناتی است که با خطوط مجازی متفاوت است.

این خطوط به صورت حقیقی فروش می رود و اطلاعات تماس بر روی خط برای مشترک باقی می ماند. خطوط تلفن ثابت تهران امکان تماس دو طرفه را فراهم می کند. تعرفه تماس های آن مخابراتی است.

از جمله ویژگی های خطوط تلفن ثابت بر روی اینترنت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- انتقال بدون نیاز به بستر سیم کشی مخابرات

۲- امکان مکالمه بر اساس تعرفه ۵۰ درصد ارزانتر از خطوط معمول

۳- امکان اتصال بر روی موبایل و نرم افزار های ویپ

۴- امکان شارژ به صورت پیش پرداخت یا شارژ اولیه

۵- امکان برقراری چند تماس همزمان بر روی یک خط با هزینه بسیار کم

خطوط تلفن ثابت تهران با پیش شماره ۰۲۱۹۱ مشابه خطوط ثابت مخابراتی است. سیم کشی مخابرات را ندارد. میتوانید از طریق نرم افزار و یا تلفن ویپ استفاده کنید. روی خطوط تلفن ثابت تهران با پیش شماره ۰۲۱۹۱ تلفن گویا، دایورت و صف انتظار راه اندازی می شود. خطوط تلفن ثابت را میتوانید در کل ایران استفاده کنید. محدودیت مکانی ندارد و با جا به جایی مکان امکان خط تلفن ثابت وجود دارد.

از جمله مواردی که جزو معایب این سیستم به حساب می آید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- انتقال بر روی شبکه اینترنت: در صورتی که با مشکل افت سرعت در اینترنت روبرو شوید صدای انتقال داده شده از کیفیت خوبی برخوردار نخواهد بود.

۲- یک طرفه شدن صوت: اگر تنظیمات فایروال بر روی سیستم شما وجود داشته باشد و نرم افزار تلفنی را تحت تاثیر قرار دهد مشکل یکطرفه شدن صوت پیش خواهد آمد. البته تنظیمات نادرست سیستم هم به همین مشکل می انجامد.

۳- مصرف پهنای باند شبکه

شما می توانید بعد از خریداری خطوط تلفن ثابت تهران با پیش شماره ۰۲۱۹۱ از مخابرات و یا شرکت های ارائه دهنده اینگونه خدمات نسبت به اتصال به سیستم تلفنی ویپ اقدام کنید. بدین ترتیب پس از راه اندازی کامل مرکز تلفن شما، خطوط تلفن ثابت که به سیستم متصل شده اند توانایی برقراری تعدادی تماس همزمان را بدون اشغالی خواهند داشت که پس از شماره گیری آن نیز خواهید دید که منوی صوتی مربوط به سیستم های تلفنی پخش خواهد شد و تماس را به بخش های مختلف شرکت منتقل خواهد کرد.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ