سرمربی زنان رئال مادرید:«خیلی خیلی خوشحالم، پاداش تلاشمان را گرفتیم»

0

رئال مادرید نیوز: داوید آزنار سرمربی تیم زنان رئال مادرید در مورد پیروزی تیم در اولین بازی مرحله گروهی چمپیونزلیگ در خانه خارکیف اوکراین صحبت کرد.

وی اظهار داشت :” خیلی خیلی خوشحالم. این پاداش تلاش هر روز بازییکنان است. حقیقت این است که برایشان خیلی خوشحالم چرا که تلاش بی نظیری برای بردن در این جا داشتند و لایق سه امتیاز بودیم. همه حریفان را آنالیز می کنیم و می دانستیم که خارکیف در ضدحملات خیلی خطرناک است. به خوبی انها را زیر نظر داشتیم و سعی کردیم ضدحملاتشان را مهار کنیم. روی ضرابت ایستگاهی خیلی خوب بودیم و جلوی خطراتشان را گرفتیم و دروازه را بسته نگه داشتیم و لایق سه امتیاز بودیم. با کلین شیت، بردن راحت تر است. شانزده تیمی که در این جا هستند بهترین های اروپا هستند. خارکیف نیز مثل ما حریفانش در مرحله راهیابی را شکست داده بود و تیم خطرناکی دارند. بازیکنان ما خیلی خوب با تغییر سیستم هماهنگ شدند. تلاش خوبی داشتیم و امیدواریم که از امشب لذت برده باشند. هر سه روز یک بار بازی داریم. می خواهیم اولین سه امتیازمان را در لالیگا کسب کنیم چون به آن نیاز داریم.”

در بازی دیگر مرحله گروهی، پی اس جی در مقابل بریدابلیک ایسلند با نتیجه دو بر صفر پیروز شد. پاریسی ها سرسخت ترین حریف رئال در مرحله گروهی خواهند بود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

سرمربی زنان رئال مادرید:«خیلی خیلی خوشحالم، پاداش تلاشمان را گرفتیم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ