شلیک «کریم توپ طلا» به قلب انریکه خائن؛ تحقیر شعبه دوم بارسلونا در سن سیرو

0

رئال مادرید نیوز : کریم بنزما با شوت بی نظیرش توانست به روند خوبش در این فصل ادامه بدهد و در دومین حضورش در لیگ ملت ها دومین گلش را هم زد تا نقشی کلیدی در قهرمانی فرانسه در لیگ ملت ها داشته باشد. حالا کریم بیش از هر زمان دیگری ثابت کرده که بهترین بازیکن دنیاست و طبیعتا توپ طلا هم باید به بهترین بازیکن دنیا برسد که کریم بیش از هر کسی لیاقتش را دارد.

انریکه خائن که با تصمیم های عجیبش تیم ملی اسپانیا را به شعبه دوم بارسلونا تبدیل کرده و بازیکنان افت کرده و بی کیفیتی نظیر بوسکتس، گاوی، سرجی روبرتو و … از تیم میانه جدولی لالیگا را در لیستش قرار داده، در سن سیرو تحقیر شد و قهرمانی را به فرانسه واگذار کرد.

کیلیان امباپه ستاره آینده رئال مادرید نیز در این بازی گلزنی کرد تا تیری که به قلب انریکه خورده دردناک تر باشد چرا که دو رئالی حقیقی انتقام همه رئالی های خط خورده از لیست انریکه در ماه های اخیر (ناچو، آسنسیو و…) را از خائنی به نام انریکه گرفتند، مردی که وقتی که فهمید رئال او را نمی خواهد، به خیال خودش به بارسا رفت تا  به خائن بزرگ فوتبال اسپانیا تبدیل شود و حالا همچنان در فاز همان روزهاست و می خواهد حال رئالی ها را بگیرد اما این چهره اوست که به رنگ قهوه ای تیره در آمده است!

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

شلیک «کریم توپ طلا» به قلب انریکه خائن؛ تحقیر شعبه دوم بارسلونا در سن سیرو

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ