گران ترین موتورسیکلت جهان + عکس و مشخصات

0

میجوال تایپ وان (Midual Type 1) یک موتورسیکلت بسیار خاص و دست‌ساز است که تازه در سال ۲۰۱۶ تولید آن آغاز می‌شود. سازنده فرانسوی این موتورسیکلت تنها ۳۵ دستگاه از آن را خواهد ساخت که قاعدتاً با قیمت گزاف آن بیش از این هم با مشکل فروش مواجه خواهد شد.

موتور سیکلت گرانقیمت آمریکایی گرانقیمت ترین های جهان گرانترین ها گرانترین موتور سیکلت قیمت موتور سیکلت‌ لوکس قیمت انواع موتور سیکلت عکس موتور سیکلت زیباترین موتور سیکلت بهترین موتور سیکلت Midual Type 1

در قلب این موتورسیکلت، یک موتور تخت بوکسر ۱۰۳۶ سی‌سی دو سیلندر قرار دارد. این موتور ۱۰۴ اسب بخار نیرو و ۱۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. سبک قرارگیری موتور که به صورت طولی قرار گرفته بسیار جالب توجه است. این در حالی است که موتورهای V شکل یا بوکسر در سایر موتورها به صورت عرضی نصب می‌شوند. بنابراین عرض موتورسیکلت افزایش نیافته است. سیستم روغن‌کاری این موتور که توسط روغن خنک می‌شود نیز منحصر به فرد می‌باشد و از دو رادیاتور روغن برای این منظور همراه با روغن‌کاری موتور استفاده می‌شود.

شاسی این موتور نیز به‌صورت مونوکوک و از جنس آلومینیومی است. این شاسی به صورت ریخته‌گری و یک تکه ساخته شده و محصول هوافضای فرانسه و حاصل هزاران ساعت کار طراحی و توسعه است.

برخلاف بسیاری از موتورسیکلت‌های گران قیمت، سواری با میجوال راحت و آسان به نظر می‌رسد. کیفیت ساخت آن یادآور بنتلی کانتیننتال است. و همانند یک کالای صنایع دستی پر رمز و راز می‌ماند که کار زیادی روی آن صورت گرفته باشد.

از آنجا که به اندازه قیمت یک خانه باید برای این موتور پول بپردازید، طیف وسیعی از سفارشی سازی نیز برای آن مهیا خواهد بود. به عنوان مثال ۴۵ نوع چرم برای روکش‌های مختلف آن قابل انتخاب می‌باشند. یا می‌توانید آن را با هر رنگ و نقشی که دوست داشته باشید سفارش دهید.

خوب سؤال نهایی این است که چه کسانی خریدار این موتور خواهند بود؟ قطعاً کسانی که ۲ میلیون دلار بابت یک هایپرکار می‌پردازند، برای دست به جیب شدن و یک خرید ۱۸۵ هزار دلاری هم دستشان نخواهد لرزید.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ