کمک غیرمنتظره درانتظار بارسلونا برای جذب ارلینگ هالند !

0

اختصاصی بارسانیوز- رویای بزرگ بارسلونا جذب هالند در تابستان است.

 

به گزارش اسپورت یکی از اولین اقدامات لاپورتا به عنوان مدیر بارسلونا دیدار با مینو رایولا بود که این نشان داد بارسلونا از تیم های خواهان هالند است اما درنهایت باتوجه به مبالغ و خواسته های اقتصادی آنان این انتقال غیرممکن بنظر میرسید.

 

از اولویت های بارسلونا در تابستان جذب یک مهاجم نوک است و پیشنهادات مختلفی هم از ظرف اسپانسرها برای سرمایه گزاری دریافت کرده که این میتواند به بارسلونا در جذب هالند کمک کند. 

 

اما نکته دیگر محدودیت حقوق های پرداختی بارسلونا و مسئله فیرپلی مالی است، بدفسخ هالند ۷۵ میلیون یورو است اما حقوق و کمیسیونی که آنها درخواست میکنند بالا است.

 

بدون تردید این انتقال برای هر باشگاهی مخصوصا بارسلونا ریسک بالایی دارد چون در سالیان اخیر بازیکنانی جذب کرده که در زمین عملکرد خوبی نداشتند و بارسلونا را از نظر اقتصادی تضعیف کردند.

 

هالند  درکنار پدری، گاوی و فاتی میتواند یک پروژه ورزشی عالی برای بارسلونا رقم بزند چیزی که سالیان سال است باشگاه به دنبال آن است. خرید او یک بمب بزرگ خواهد بود.

 

هالند هم گزینه هایی برای انتخاب خواهد داشت، در صورت انتقال امباپه به رئال مادرید او به مادرید نخواهد رفت، درنهایت با همه تردیدها بارسلونا به صورت جدی به جذب هالند فکر میکند. اگرچه این انتقال سخت است ولی بارسلونا روش ها و فرمول های خود را دارد.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

کمک غیرمنتظره درانتظار بارسلونا برای جذب ارلینگ هالند !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ