سرمربی زنان رئال مادرید پیش از دومین بازی چمپیونزلیگی:«خود را در آزمون دائمی نمی بینم»

0

رئال مادرید نیوز : داوید آزنار سرمربی تیم زنان رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مادرید و بریدابلیک ایسلند حضور پیدا کرد که کنتی روبلس مدافع مکزیکی نیز او را همراهی می کرد.

آزنار گفت که “جو بسیار خوبی” در رختکن رئال وجود دارد و افزود:” بسیار هیجان زده هستیم که این بازی چمپیونزلیگی را در برنابئو برگزار خواهیم کرد. امیدواریم که بتوانیم پیروزی دیگری را جشن بگیریم. از زمان اولین بازی در چمپیونزلیگ انگیزه بالایی داریم. جو خاصی وجود دارد. بازیهای آغازین پگرفشار بود و با مصدومیت هایی مواجه شدیم. متاسفانه نتایج در سطح انتظار نبودند اما مطمئنم که این تیم به زودی برای بالای رسیدن به بالای جدول خواهد جنگید. خودم را در یک آزمون دائمی نمی بینم اما حقیقتا می دانم که در نیمکت چه تیمی هستم. من سرمربی رئال هستم. در باشگاهی حضور دارم که به بردن همه جام هادت دارد. وقتی نتایج خوب نیست، انتقادها، تردیدها و استرس طبیعی است. ما کار خود را انجام می دهیم. مطمئنیم که تیم به جلو حرکت می کند. روی هر چهار تورنمنتی که در آن حهستیم، تمرکز داریم. حریف ما یکی از شانزده تیم برتر اروپاست. آنها نیز اولین تجربه مرحله گروهی را دارند و باید با تواضع و احترام مقابلشان بازی کنیم. کار را برای پی اس جی خیلی خیلی مشکل کردند. به خوبی در مقابل یکی از بهترین تیم های اروپا رقابت کردند. می دانیم که تیمی هستند که می خواهند نتیجه مثبتی بگیرند. منظم بازی می کنند، خیلی خوب در زمین خودشان دفاع می کنند و روی ضربات ایستگاهی خطرناک هستند. سعی می کنیم این مسئله را کنترل کنیم و به حریف شانسی ندهیم و سعی می کنیم که با توپ خوب باشیم و موقعیت داشته باشیم. هر هفته با شگفتی در زمینه مصدومیت ها مواجه شدیم. ترکیب خوبی داریم و بازیکنان خوب کار کرده اند. تیم را ضعیف تر از حریفانی که داشته ایم، نمی یبینم. به دنبال توجیه نیستم اما همیشه بازیکنان را متعهد دیده ام. تقویم بسیار پرفشار بود و مصدومیت های مهمی در تیم داشتیم. ”

روبلس نیز گفت :” کل تیم انگیزه بالایی دارند. در این روزها خوب تلاش می کنیم و انگیزه بالایی برای بازی داریم. سعی می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم. گلی که در مرحله راهیابی مقابل سیتی زدم برایم خیلی مهم بود. این شانس را داشتم که برادرم در آن جا بود و این تصویر را ثبت کرد. شکل فعلی چمپیونزلیگ برای ما و هواداران جذاب است.”س

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

سرمربی زنان رئال مادرید پیش از دومین بازی چمپیونزلیگی:«خود را در آزمون دائمی نمی بینم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ