جزئیاتی از رد عجیب پیشنهاد رئال مادرید توسط ماریانو

0

رئال مادرید نیوز : ماریانو دیاز ۲۸ ساله در این فصل هنوز در رئال بازی نکرده است. این بازیکن می دانست که قرار نیست که در این فصل فرصتی نصیبش شود و پشت سر بازیکنانی نظیر بنزما و یوویچ قرار می گیرد.

رایو وایکانو پیش از خرید فالکائو در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی سعی کرد که ماریانو را بخرد. در حقیقت رئال مادرید پذیرفته بود که بخشی از دستمزد ماریانو را بپردازد تا این بازیکن کل دستمزدش که سالی ۵ میلیون یوروست را دریافت کند و این بازیکن می توانست قرضی به رایو برود. بدین ترتیب ماریانو می توانست که در رایو بدرخشد و قیمت خود را افزایش بدهد و برای خودش در تابستان ۲۰۲۲ مشتریان بهتری پیدا کند.

اما ماریانو این پیشنهاد را رد کرد که حتی وکلای خودش هم شگفت زده شدند. در حقیقت رایو دو پرداخت را برای ماریانو در نظر گرفته بود: یکی با مبلغ دستمزد سالانه یک میلیون یورو  و دیگری با مبلغ پاداش نیم میلیون یورو بر اساس  تعداد بازیهایش. در حقیقت ماریانو حتی ممکن بود که دستمزدی بیشتر از دستمزد کنونی اش در رئال دریافت کند اما این پیشنهاد را رد کرد. حتی پدر ماریانو هم سعی کرد که واسطه شود اما موفق نشد. ماریانو در حال حاضر در ترانسفرمارکت فقط ۱۰ میلیون یورو می ارزد. او تا ۲۰۲۳ با رئال قرارداد دارد و فعلا سربار تیم است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

جزئیاتی از رد عجیب پیشنهاد رئال مادرید توسط ماریانو

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ