ال کلاسیکویی جدید برای رائول؛ سه کاتالانی آکادمی رئال مادرید به مصاف دشمن می روند

0

رئال مادرید نیوز: شنبه کاستیا برای اولین بار در هفت سال اخیر به مصاف بارسای می رود که زوج دفاعی رئال در این بازی را ممکن است دو بازیکن کاتالان تشکیل بدهند. در حقیقت ماریو گییلا ۲۱ ساله و ادگار پوژول ۱۷ ساله دو مدافع میانی آکادمی رئال اصالتی از کاتالان را دارند و رئال مادرید آنها را از مقابل چشمان استعدادیابان بارسا ربوده است. آنچلوتی به طور ویژه به مالاگا علاقه دارد و از او در تمرینات استفاده کرده است. هم او و هم پوژول در باشگاه دام رشد کرده اند و از اسپانیول به رئال مادرید آمده اند.

گیلا مصدومیتش را پشت سر گذاشته است و پوژول نیز از تیم جوانان به تیم بزرگسالان رسیده است و هر دو می توانند بازی کنند. هر دو اخیرا قراردادشان با رئال را تا ۲۰۲۴ تمدید کرده اند. از سویی خائومه جوردی که در تابستان گذشته از تیم جوانان بارسا جدا شد نیز امشب می تواند در مقابل بارسای بی بازی کند که بازی امشب برایش حالت انتقامی دارد.

رائول که در دوران فوتبالش در ۳۶ ال کلاسیکو حضور داشته امشب اولین ال کلاسیکویش در قامت مربی را خواهد داشت که البته این بار در “مینی کلاسیکو” حضور خواهد داشت. این اولین ال کلاسیکوی بزرگ رائول روی نیمکت خواهد بود. البته او در زمان حضورش در تیم نوجوانان، بارسا را در یک تورنمنت تابستانی در سال ۲۰۱۸ با نتیجه دو بر صفر شکست داد.  رائول در دوران بازی خود ۳۰ بار در لالیگا به مصاف بارسا رفت ، دو بار در چمپیونزلیگ مقابلشان قرار گرفت، دو بار در سوپرجام اسپانیا و دو بار هم در کوپا. در مجموع رائول پانزده گل مقابل بارسا ثبت کرد که دوازده تایش در برنابئو بود. آخرین ال لکاسیکوی رائول در ۱۰ آوریل ۲۰۱۰ در برنابئو بود . رائول برای بازی امروز ملی پوشانی نظیر تئو زیدان و گودجانسن را در اختیار خواهد داشت و می تواند روی بلانکو و میگل گوتیرز هم حساب کند. از میان مصدومان به نظر می رسد که گیلا و لاتاسا اماده خواهند بود و باید دید که شرایط بدنی ماروین و سانتوس چگونه خواهد بود. پابلو رامون و مورانته به علت مصدومیت غایب خواهند بود و کاریو به علت محرومیت.

رائول بسیاری از بازیکنانش نظیر مارول، ناکای، پائو فرر، اوبرادور، خاوی ویار و اسرائیل سالازار را با زیر نظر گرفتنشان از تیم جوانان به کاستیا آوده و به آنها میدان می دهد تا پخته تر شوند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

ال کلاسیکویی جدید برای رائول؛ سه کاتالانی آکادمی رئال مادرید به مصاف دشمن می روند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ