رئال مادرید، دو سال و نیم بدون برگرداندن نتیجه در اروپا

0

رئال مادرید نیوز : در روز ۲۵ آوریل ۲۰۱۸ ، رئال مادرید برای آخرین بار در چمپیونزلیگ بازی باخته را با برد عوض کرد. در آن شب رئال در مقابل بایرن از حریف عقب افتاد اما توانست نتیجه را برگرداند. از آن بازی به بعد رئال هرگز نتوانسته در اروپا بازی باخته را با برد عوض کند.

در حقیقت رئال مادرید از آن زمان تا کنون سیزده بار در اروپا از حریفانش عقب افتاده که هرگز نتیجه را برنگردانده است. رئال به همین خاطر باید مراقب باشد که مقابل شاختار گل اول را نخورد.

رئال در فصل ۱۹-۲۰۱۸ دو بار مقابل زسکا و یک بار مقابل آژاکس گل اول ار خورد و باخت. در فصل بعدش پی اس جی ، بروژ و منچسترسیتی (در مادرید) مقابل رئال گل اول را زدند. رئال در مقابل تیم بلژیکی به تساوی رسید و در دو بازی دیگر باخت. در فصل قبل نیز رئال مادرید دو بار مقابل شاختار، دو بار مقابل چلسی و یک بار مقابل گلادباخ گل اول را دریافت کرد. رئال در هر دو بازی مقابل تیم اوکراینی باخت، در مقابل تیم آلمانی به تساوی دو بر دو رسید و در مقابل چلسی یک بار کار را به تساوی کشاند و یک بار هم در لندن باخت. رئال در این فصل نیز مقابل شریف  پس از دریافت گل اول شکست خورد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

رئال مادرید، دو سال و نیم بدون برگرداندن نتیجه در اروپا

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ