ملاقات وکیل مندی با عجیب ترین خرید تاریخ رئال مادرید

0

رئال مادرید نیوز : انتقال ژولین فوبر به رئال مادرید بدون تردید عجیب ترین خرید تاریخ رئال مادرید بود. بازیکنی گمنام در وستهام که با هنر دلال ها فرصت حضور در رئال مادرید را به دست آورد.

یوان لمی وکیل فرلاند مندی در ان زمان وکالت فوبر را به عهده خواهد داشت. وقتی که وکیلش با او تماس گرفت و  گفت که رئال به دنبالش است، فوبربه وکیلش گفت که او را سر کار نگذارد چرا که تمرکزش روی بازی با وستهام است. اخیرا لمی فرصت ملاقات با فوبر را پیدا کرده است که هر دو با هم ملاقات کردند. وکیل مندی در این باره نوشته است:” خاطره زیبایی برای تو و برای شرکت اسپورت فروفایل بود و خوشحال شدم که در کنار نوجوانان درون زمین فوتبال تو را دیدم. این زمین خیلی با برنابئو فرق دارد اما اشتیاقت با فوتبال یکسان است.”

لمی در مورد نهایی شدن انتقال هم می گوید:” خرید عجیبی بود. کلک جادوگری نبود اما شرایطی رخ داد که باعث شد تا فوبر به رئال برود. یک واسطه از اسپانیا تماس گرفت و گفت:” ببین، رئال مادرید با من تماس گرفت تا در مورد فوبر بپرسد.” برایم کمی عجیب بود. کمی بعد مدیر ورزشی رئال به من زنگ زد و گفت که باید هفت صبح ، یولین در فرودگاه هیترو باشد.”

لمی قرار است که مستندی فوتبالی را بسازد که یکی از بخش هایش به فوبر اختصاص دارد. در حقیقت رئال در آن زمان می خواست والنسیا را از یونایتد بخرد اما گران به نظر می رسید و بدین ترتیب فوبر را خریدند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

ملاقات وکیل مندی با عجیب ترین خرید تاریخ رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ