سرمربی شاختار:«بنزما می تواند در عرض یک ثانیه بازی را عوض کند»

0

رئال مادرید نیوز : روبرتو دی زربی سرمربی ایتالیایی شاختار در مورد تقابل تیمش و رئال مادرید صحبت کرد و گفت:” در مورد همه چیز نگران هستم چرا که اگر نباشم یعنی ناآگاده هستم. می خواهم باهوش باشم. به این فکر می کنم که تیمم با شهامت بازی کند و دقت بالایی داشته باشد. این محکم مهمی برای بررسی پیشرفت تیم است و می خواهیم در مورد همه چیز آگاده شویم.”

وی افزود:” وقتی مقابل تیمی بازی می کنی که صاح توپ است، باید دفاع کنی اما ممکن است که حریف به دنبال این باشد که توپ را از تو بگیرد. باید ببینیم که کدام یک از این دو انتخاب را داریم. البته با تفکر مشخصی بازی می کنیم. با سرمربی قبلی شاختار در مورد بازیهای فصل قبل صحبت نکردم چون در آن زمان رئال و شاختار تیم های متفاوتی بودند. آنچلوتی به عنوان بازیکن و مربی تاریخ سازی کرده است. برای هر کسی یک الگو است. سالها کار کرده است. همیشه در بالای جدول در لیگ انگلیس بوده است. انتظار یک رئال مادرید باشخصیت را با حضورش دارم. این بازی ، میان من و آنچلوتی نیست. زمانی او مربی ناپولی بود  اما حالا این یک بازی بسیار جهانی تر است و شرایط متفاوتی دارد. سال گذشته شاختار  در مرحله گروهی چمپیونزلیگ خیلی خوب بود که رئال را دو بار شکست داد و اینتر را هم دو بار مغلوب کردند اما نه رئال و نه شاختار تیم پارسال نیستند. قطعا هر کسی طوری برای بازی آماده می شود که برنده شود.

وی در مورد توپ طلا گفت :” بدون تردید از نظر من بنزما می تواند به او برسد. او قوی ترین مهاجم دنیاست. از نظر من لیاقتش را دارد. بنزما کمی برتری دارد و او را دوست دارم. در بازی با اسپانیا عالی بازی کرد اما در صحنه گل در فاصله ۲۵ متری دروازه صاحب توپ شد و ضربه فوق العاده ای زد و بازی را عوض کند. باید با توپ کار خودمان را بکنیم. برای بنزما یک توپ هم کافی است تا در یک ثانیه بازی را عوض کند.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

سرمربی شاختار:«بنزما می تواند در عرض یک ثانیه بازی را عوض کند»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ