شاختار دونتسک ۰-۵ رئال مادرید؛ وحشت به جان بارسلونا با خاطره «دسیموترسرا»

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید در ورزشگاه المپیک کیف یعنی همان ورزشگاه فینال چمپیونزلیگ ۲۰۱۸ توانست یکی از بهترین بازیهای فصلش را داشته باشد و با پنج گل به پیروزی برسد.

در حقیقت خیلی ها نگران بودند که رئال مادرید پس از دو شکست مقابل شریف و اسپانیول یک نمایش ناامیدکننده دیگر را داشته باشد و با شوک به ال کلاسیکو برود اما به نظر می رسد که بازگشت مصدومانی نظیر مندی و رفع خستگی تیم، چهره رئال را کاملا عوض کرد.

رئال مادرید با درخشش مثلث هجومی خود در این بازی به پیروزی رسید. رودریگو و وینیسیوس دو جوان برزیلی درخشان بودند و کریم بنزما نیز فوق العاده ظاهر شد. وینی با دو گل و یک پاس گل بدون تردید درخشان ترین بازیکن میدان بود و کریم نیز جدا از دو گل و یک پاس گلش در جریان بازی نیز به شدت پرتلاش بود. کریم قطعا سعی خواهد کرد که در ال کلاسیکوی یکشنبه هم بدرخشد تا شانس خود را برای کسب توپ طلای ۲۰۲۱ افزایش بدهد. وینی روی گل سوم رئال مادرید یک سوپرگل انفرادی بی نظیر به ثبت رساند. رودریگو هم نشان داد که به مراتب می تواند مفیدتر و باکیفیت تر از بازیکنانی نظیر هازارد و بیل باشد که به چیزی جز پول فکر نمی کنند.

بازگشت مندی تا حد زیادی به خط دفاعی رئال مادرید آرامش داد و حالا رئال مادرید با روحیه ای بالا به ال کلاسیکو می رود. قطعا این خط دفاع منسجم و این خط حمله آماده می تواند شب ترسناکی را برای کومان و تیمش رقم بزند. البته جدا از هر چیز نباید نمایش بی نظیر کورتوا را فراموش کرد که با چند توپگیری عالی نقشی کلیدی در کلین شیت داشت.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

شاختار دونتسک ۰-۵ رئال مادرید؛ وحشت به جان بارسلونا با خاطره «دسیموترسرا»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ