سایت ثبت نام مسکن رئیسی (لینک ثبت نام نهضت ملی مسکن)

2

آدرس و نشانی سایت ثبت نام در سامانه مسکن رئیسی saman.mrud.ir

ثبت نام طرح مسکن حمایتی رئیسی در طرح جهش مسکن از ۲۸ مهر ۱۴۰۰ در ۳۱ استان مسکن ارزان برای همه مستاجران و افراد فاقد مسکن آغاز شد. متقاضیان و واجدین شرایط ثبت نام مسکن رئیسی و طرح جهش مسکن با شرایط ذکر شده و مدارک لازم به سامانه saman.mrud.ir مراجعه کنند و برای نام نویسی و ثبت نام اقدام کنند. در ادامه آدرس سامانه ثبت نام مسکن حمایتی رئیسی و شرایط متقاضیان و مدارک و مبلغ ثبت نام و لینک ورود مستقیم به سامانه ثبت نام را در ادامه میخوانید.

آدرس سایت و سامانه ثبت نام مسکن رئیسی

محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اعلام این‌که “ثبت‌نام متقاضیان مسکن در اجرای قانون جهش تولید مسکن از ظهر امروز ۲۸ مهرماه در سامانه saman.mrud.ir آغاز می‌شود”، اظهار کرد: در این دوره از ثبت‌نام که اولین مرحله ثبت‌نام قانون جهش تولید مسکن است در شهر‌هایی که تاکنون امکان تأمین زمین وجود نداشت و شرایط احداث پروژه‌ها مهیا شده است، ثبت‌نام آغاز خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. احمد حاجیان نژاد می گوید

    سلام من جانباز که پول ندارم یک یخجال برای خانه ام بخرمم چگونه ۴۰میلیون نزول کنم برای مسکن اقی رئیسی عزیز سید اولاد پیامبر تورا به جان بچه هات دست ما را یگیر یک زمانی در جبهه خک و خل زیاد خوردیم این است جواب ما

  2. محمد بیات می گوید

    باسلام.مدیران محترم من سال ۱۳۷۲برنده جایزه کلیدطلایی بانک صادرات شده ام.در روزهای قدیرخم طی مراسم کلید ساختمان تهران فلکه دوم صادقیه بلوارفردوس شرق پلاک۲۰۲ را بمن داده.و گفتن ۱۰روز دیگرساختمانت را تحویل میدهیم ۱۰روزدیگر مراجعه کردم دیدن فقیر مجروح جنگیم ندادند من مستاجرم جایزه ام را میخواهم.استدعادارم دستورفرمایید تحویلم دهند.در جنگ رزمنده اسلام بودم ۷۳نفر بهترینها مورخ۱۳۶۷/۱/۲۲شهید شدند من ماندم گدایی میکنم.۳۰سال شکایت میکنم….