آنچلوتی نباید از کاماوینگا غافل شود/ کاسمیرو-کروس-مودریچ ابدی نیستند!

0

رئال مادرید نیوز : کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی رئال مادرید در دو بازی با شاختار و بارسلونا دوباره از مثلث کاسمیرو، کروس و مودریچ استفاده کرد.

رئال در هر دو بازی پیروز شد و با سربلندی از زمین خارج شد اما به خصوص در نیمه دوم ال کلاسیکو، رئال دچار مشکل شده بود. در حقیقت در حالی که بارسلونا تیم باکیفیتی نبود و رئال می توانست در نیمه دوم حریف را گلباران و کار را تمام کند، رئال به واسطه خستگی مثلث کاسمیرو، کروس و مودریچ تا حدودی بازی را به حریف داده بود و خطر از دست دادن پیروزی را حس می کرد.

کارلتو در این بازی نمی خواست به ترکیب برنده بازی با شاختار دست بزند و به همین خاطر والورده از روی نیمکت در نیمه دوم وارد زمین شد اما کاماوینگا دیگر بازیکنی بود که می توانست وارد زمین شود.

یکی از ایرادهای جدی زیدان در در رئال مادرید اعتماد بیش از حد به بازیکنان پا به سن گذاشته بود و به جوان هایی نظیر مارکوس یورنته، کواچیچ و … فرصت نمی داد و آنها را فراری داد و حالا آنچلوتی نباید همان اشتباه را تکرار کنند.

مثلث باتجربه های رئال مادرید همچنان بازیکنان قابل اتکایی هستند و می توان به آنها فرصت داد اما نباید کارلتو از پروژه جوان سازی ترکیب رئال مادرید غافل شود و استعدادهایی نظیر کاماوینگا یا والورده را فدای گارد قدیمی کند.

روز گذشته موندودپورتیوو در گزارشی عنوان کرده بود که بارسا هم در تابستان قبلی به دنبال خرید کاماوینگا بوده و او را به عنوان جانشین بوسکتس در آینده می خواستند اما نمی توانستند رقم فسخ قراردادش که ۱۵+۳۰ میلیون یورو بوده را تقبل کنند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آنچلوتی نباید از کاماوینگا غافل شود/ کاسمیرو-کروس-مودریچ ابدی نیستند!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ