مدیر بارسلونا : حد بازیکنان ما همین است . نمیتوانیم توقع زیادی داشته باشیم

0

اختصاصی بارسا نیوز – رامون پلانس مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا به باخت مقابل رئال مادرید از هفته دهم لالیگا واکنش نشان داد . او که پس از بازی مصاحبه کرد گفت که نگرش تیمی بازیکنان خوب بود و نباید چیز بیشتری خواست .

 

او گفت :

رئال مادرید ۳ موقعیت داشت و ۲ گل به ثمر رساند . ما چندین موقعیت داشتیم . موقعیت دست میتوانست در سرنوشت بازی تعیین کننده باشد .

 

آیا کومان چون نتوانست وینیسیوس را کنترل کند اقدام به تعویق مینگوئزا کرد ؟

نمیدانم زیرا با مربی حرف نزدم . البته وینیسیوس در نیمه اول بسیار خوب بود اما در نیمه دوم تسلیم شد . او یکی از بازیکنان مادریدی است که اعتماد به نفس بالایی دارد . ما سعی کردیم توپ را تحت کنترل بگیریم و ابتکار عمل را به دست بگیریم اما رئال مادرید در ضد حملات به خصوص با وینیسیوس خوب کار کرد و آنها از فضاها برای آسیب به ما خوب بهره بُردند .

 

– پلانس اینطور تجزیه و تحلیل کرد که وینیسیوس میتواند اگر به او فضا داده شود باعث آسیب زیادی به رقیب گردد .

 

بارسلونا فرصت های کمی داشت و به نظر میرسید که تهدیدی جدی ایجاد نکرد . آیا این یک شکست است ؟

من فکر میکنم که بارسلونا بازیکنان سطح بالا و قدرتمندی ندارد . قبلا داشتیم اما اکنون بارسلونا یک تیم در حال بازسازی است . همه این را میدانند . ما مقابل تیمی باتجربه تر بازی کردیم که دفاع آنها بسیار بالغ است . من به بازیکنانمان نمره رضایت بخش میدهم . نمیتوانم از رفتار و نحوه بازی ناراضی باشم .

 

بوسکتس گفت که داور تصمیمات اشتباه نداشت . نظر شما چیست ؟

موافقم . سانچز مارتینز خوب کار کرد و من شخصا او را دوست دارم . چند صحنه بحث برانگیز وجود داشت اما باید به او احترام گذاشت و نمیتوانیم مخالف تصمیماتش باشیم .

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

مدیر بارسلونا : حد بازیکنان ما همین است . نمیتوانیم توقع زیادی داشته باشیم

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ