مربی ایرانی لوانته از تجربه کار در لالیگا می‌گوید

0

ساتین نیوز –

جهانیار محبی، دستیار پیشین افشین قطبی رسماً به عنوان مربی تیم لوانته فعالیت خود را در لالیگا اسپانیا آغاز کرده است؛ او در گفتگو با خبرنگار ما درباره بازی روز گذشته لوانته مقابل سویا گفت: متاسفانه دیروز نتیجه برای ما خوب پیش نرفت، ۱۵ دقیقه اول خیلی بد بودیم و واقعا سویا تیم ما را اذیت کرد؛ متاسفانه تیم‌مان در فاز دفاعی خیلی مشکل دارد و نتوانستیم دوئل‌های یک به یک دفاعی را ببریم و خیلی سخت بود. هر چند توانستیم ۳ گل بزنیم و در فاز حمله موفق بودیم، اما تفاوت ما و سویا بسیار زیاد است.

وی افزود: امیدوار به آینده هستیم چرا که با تیم‌هایی همچون آلاوز بازی داریم و بازی‌های سخت‌مان مقابل سویا، رئال و بارسلونا تمام شده است و پنجشنبه با اتلتیکو مادرید بازی داریم که سعی می‌کنیم در این بازی خانگی بتوانیم خوب ظاهر شویم، چرا که بازیکنان مصدوم‌مان هم دارند از راه می‌رسند و سعی می‌کنیم برای ترمیم خط دفاعی بیشتر کار کنیم.

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

محبی درباره تجربه حضور در لوانته گفت: تجربه بسیار سختی است، اگر بتوانیم این تیم را در لیگ نگه داریم دستاورد مهمی است؛ بسیاری از تیم‌ها در لالیگا و سایر لیگ‌های معتبر اروپایی روی عملکرد خاویر پریرا زوم کرده‌اند که ببینند او در لوانته چه عملکردی را دارد و این چالش را چگونه پشت سر می‌گذارد. خاویر چالش‌های بزرگی را تا الان انتخاب کرده که توانسته موفق باشد و امیدوارم در این چالش هم در کنار یکدیگر بتوانیم موفق شویم.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: امروز تمرین ریکاوری‌مان برگزار شد و بازیکنان تیم هم بسیار آماده هستند، این هفته جلسات فنی زیادی را داریم تا بتوانیم مشکلات دفاعی تیم را برطرف کنیم؛ هم‌چنین چالش سختی در آماده کردن شرایط جسمانی بازیکنان داریم.

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

مربی ایرانی لوانته از تجربه کار در لالیگا می‌گوید

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ