شرایط مایورال در رم بد و بدتر می شود

0

رئال مادرید نیوز : سرمربی رم معمولا عادت دارد که بعد از افتضاحات و فجایعی که کسب می کند برخی بازیکنان را گوشت قربانی کند تا حواس ها را از گندکاری خودش پرت کند. حالا پس از شکست تحقیرآمیز و مضحک رم در مقابل بودو گلیمت با نتیجه شش بر یک ، این مربی تصمیم گرفته که برخی بازیکنان را تحقیر و سکونشین کند که یکی از آنها بورخا مایورال است.

البته نکته مضحک در نروژ این بود که رم در نیمه اول و با ترکیب ذخیره هایش فقط دو گل خورده بود و با تعویض های شاهکار مورینیو در نیمه دوم شش تایی شد تا در مقابل تیمی گمنام تحقیر شود. در هر صورت به نظر می رسد که این شکست شرایط مایورال در رم را از قبل هم بدتر کرده است. بورخا ستاره تیم ایتالیایی در فصل گذشته با ۱۷ گل و هفت پاس گل در ۴۷ بازی بود. پس از جذب ابراهام و شومورودوف، بورخا در تابستان قبلی برای جدایی فشار آورد چرا که می دانست قرار نیست که بازی کند اما مورینیو که استاد خراب کردن بازیکنان است، اجازه رفتنش را نداد. مایورال در این فصل فقط ۸۶ دقیقه در پنج بازی داشته و با اعتماد به نفسی نابود شده بازی می کند که هنوز نتوانسته بازی کند.

قرارداد قرضی مایورال با رم هنوز تا پایان فصل اعتبار دارد اما این بازیکن قطعا همه کار خواهد کرد تا در زمستان جدا شود تا در نیم فصل دوم در تیمی دیگر بدرخشد و  دوران فوتبالش را احیا کند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

شرایط مایورال در رم بد و بدتر می شود

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ