آنچلوتی:«بی تربیتی نسبت به کومان را نمی توانم تحمل کنم»

0

رئال مادرید نیوز: کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مادرید و اوساسونا شرکت کرد.

چه چیزی را از وینیسیوس بیشتر دوست داری؟” این که همیشه تا جایی که بتواند تلاش می کند. کیفیتش را دیدم اما سخت تلاش می کند. با توپ خیلی جدیت دارد. باید بدون توپ بهتر شود. بازیکن متواضعی است که تلاش کردن را دوست دارد. تا کنون خوب بوده است.”

به چرخش ها فکر کردی؟” چرخش ها به دلایل مختلفی رخ می دهند. خستگی بازیکنان، انگیزه دادن به آنهایی که می خواهند بازی کنند و … من بعد از تمرین در این باره ارزیابی خواهم داشت چرا که برخی بازیکنان از بازی یکشنبه ریکاوری نکرده اند.”

توهین به کومان در بیرون از نیوکمپ:” کمی ناراحت شدم. برای کومان ناراحت شدم. ناید این اتفاقات رخ بدهد. نمی توانم بی تربیتی را تحمل کنم. وقتی می گویم که این یک مشکل اجتماعی است یعنی به تربیت نیاز است و ربطی به فوتبال ندارد. این بی احترامی به یک شخص است و نه یک مربی. وقتی به یک شخص بی احترامی می شود یعنی جامعه مشکل دارد.”

انتقادها از بازی رئال در ال کلاسیکو:” درک می کنم چرا که در فوتبال هر کسی نظرید ارد. بعد از بازی گفتم که فوتبالی نمایشی نداشتیم اما بازی هوشمندانه ای بود. خوب دفاع کردیم و سعی کردیم که در حملات سریع باشیم.”

اوساسونا:” تیم خوبی هستند که جدیت دارند. با جدیت فوتبال بازی می کنند، خوب بازی می کنند و در حملات خطرناک هستند. جدول گویای خیلی چیزهاست. می تواند بازی مشکلی باشد.”

گرت بیل:” دیروز از نظر پزشکان مرخص شد. شرایط خوبی دارد. تمرینات انفرادی خوبی داشته است. فکر می کنم که یک هفته دیگر با تیم تمرین کند. فکر می کنم که تنها شانس این که قبل از بازیهای ملی بازی کند این است که به بازی با رایو برسد.”

هازارد:” پست هازارد مشخص است. می تواند در پست بال چپ، مهاجم نوک یا مهاجم کاذب بازی کند. او آماده بازی است. مهم این است که انگیزه بازی برای تیم را داشته باشد. تلاش خود را می کند و نوبتش خواهد رسید.”

با وینیسیوس  چه صحبتی داشتی؟” این بازیکن در حال حاضر تمرکز دارد. جوان است. به کمی تجربه بیشتر نیاز دارد. در برخی لحظات بازیحواسش با هواداران حریف پرت می شود. باید روی بازی تمرکز کند و به اطرافش فکشر نکند.”

فوتبال را برای جوان ها چطور توصیف می کنی؟” این که فوتبال را با هیجان دنبال می کنید. این که فقط فوتبال ببینی، یک اشتیاق واقعی نیست. عیق این است که بازیها را مثل یک فیلم ببینی. حقیقت این است که فوتبال های زیادی برگزار می شود و نمی توانم همه بازیها را ببینم. به عنوان هوادار دوست دارم بازیهای فشرده و زیادی برگزار شود اما به عنوان یک مربی می دانم که این گونه نمی توان آماده بازیها شد و سطح خوبی را در بازیها داشت. هر چقدر بازیها بیشتر باشد سطح بازیها پایین می آیند. موافق هستم که در حال حاضر بازیهای زیادی برگزار می شود و تقویم باید شرایط را عوض کند. فیفا و یوفا باید این مشکل را حل کنند چرا که اگر بازیکنان خسته باشند، بازی در کار نیست.”

تیم از چه نظر باید بهتر شود؟” باید به مشخصه های تیم نگاه کنیم. از نظر انگیزشی نیازی نیست که با این تیم کار کنیم چرا که بازیکنانم تعهد بالایی دارند و از نظر هجومی نیز خلاقیت بالایی وجود دارد.”

رابطه ات با وینیسیوس رابطه پدر و پسری است؟” نه. این رابطه ایست که می خواهم با همه بازییکنان داشته باشم: انگیزه بدهم، کمک کنم و اعتماد به نفس لازم را به آنها بدهم. کار ویژه ای نیست که بخواهم با آنها انجام بدهم. جوانی یعنی اشتیاق و گاهی باید درس بگیری تا در همه لحظات فرصت طلب تر باشی.”

هازارد می تواند یکی از بهترین بازییکنان رئال مادرید باشد؟” قطعا. همه چیز دارد. باید طاقت بیاورد اما همه مشخصه ها را دارد: کیفیت، انگیزه… گاهی اوقات مربی بازیکنان دیگر را ترجیح می دهد.”

چرا هازارد به اندازه بنزما یا سایرین نقش ستاره را ندارد؟” چون دیرتر از بقیه به تیم ملحق شده است. مصدومیت های زیادی داشته و کم کم به بهترین سطحش می رسد.به تدریج بیشتر بازی خواهد کرد.”

فرلاند مندی:” یک مدافع عالی است. در سمت چپ خیلی خوب کار می کند و در حرکات تن به تن سریع و قدرتمند است. از مصدومیتش به خوبی خارج شده و در بازیهای بعدی بهتر خواهد شد چرا که با جدیت بازیها را مدیریت می کند. به تدریج بهترین سطح مندی را خواهیم دید.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آنچلوتی:«بی تربیتی نسبت به کومان را نمی توانم تحمل کنم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ