چه بلایی بر سر ترابی آمده؟/ این بدترین بازی ۵ سال اخیر پرسپولیس بود/ نمی‌دانم پرسپولیسی‌ها چه می‌کنند!

0

پرسپولیس نیوز

محمود خوردبین پیشکسوت خوشنام و با سابقه پرسپولیس از شکست سرخ ها مقابل آلومینیوم اراک شگفت زده شده است. او در مصاحبه ای با پرسپولیس نیوز به چرایی این باخت و سایر مسائل اشاره کرد:

فکرش را می کردید پرسپولیس دوباره در اراک ببازد؟

فوتبال برد دارد و باخت هم دارد اما چگونه باختن مهم است. هنوز هم باورم نمی شود پرسپولیس حتی یک ضربه درست و حسابی هم به چارچوب دروازه حریف نزد.

یک ضربه سر علیرضا ابراهیمی زد که پورحمیدی گلر آلومینیوم مهار کرد؟

به نظرم بدترین بازی پنج، شش سال اخیر پرسپولیس بود. یک توپ به مهاجمان نرسید؛ من نمی دانم هافبک های پرسپولیس کجا بودند؟

جای خالی احمد نوراللهی باز هم احساس شد. این طور نیست؟

احمد فوتبالیست زحمتکش و بی ادعایی بود. او در تنگناها گلزنی هم می کرد اما به هر حال رفته و برایش آرزوی موفقیت می کنیم. نفراتی که هستند نمی دانم چه می کردند.

عملکرد ضعیف کدام بازیکن بیشتر شما را شگفت زده کرد؟

من نمی دانم چه بلایی سر مهدی ترابی آمده است؟ او یک بازیکن همه فن حریف بوده و انتظار داشتیم در این بازی کاری کند اما حتی یک دریبل درست و حسابی نزد یا یک ضربه به چارچوب نزد. من واقعا دلیل این افت شدید را نمی دانم.

اخبار فوری پرسپولیس

بقیه چطور بودند؟

همه ضعیف بودند؛ از دروازه بگیرید تا خط حمله ولی هافبک های پرسپولیس اصلا در زمین نبودند. وسط زمین را ما به هافبک های آلومینیوم دادیم.

خیلی هم هواداران از عملکرد رضا اسدی انتقاد کردند؟

خط هافبک ما واقعا ضعیف بود. چهارتا پاس بچه ها نمی توانستند به هم بدهند و هنوز هم مانده ام دلیل این همه نزول چیست؟

عملکرد حامد لک و خط دفاع چطور بود؟

دیگر نمی شود تک تک اسم آورد و هیچ کس خوب نبود. این بازی و نمایش در شأن تیم بزرگ پرسپولیس با این همه هوادار نیست و امیدوارم بچه ها به خودشان آمده باشند.

بازی بعدی پرسپولیس هم سخت و مقابل تیم خوب گل گهر سیرجان است؟

این بازی در تهران برگزار می شود و شاید این موضوع یک مقدار به نفع تیم باشد. یحیی گل محمدی مربی باهوشی است و خودش بهتر می داند چه کار کند اما من فکر می کنم او باید تغییراتی در ارنج خودش بدهد. در بعضی نقاط تیم لنگی زیادی داشت و انشالله در دیدار بعدی این مشکلات مرتفع شود.

توصیه شما به عنوان پیشکسوت پرسپولیس در این وضعیت چیست؟

باید شکست را هر چقدر هم که تلخ باشد به فراموشی سپرد. به هرحال بد بازی کردیم و بد هم باختیم. خود یحیی گل محمدی نیز در مصاحبه اش این مسئله را عنوان کرد اما باید هرچه بود را تمام شده بدانیم. فردا روز دیگری است و چشم میلیون ها هوادار به این تیم است.

گفته می شود احتمالا صدری کناره گیری کرده و یک مدیرعامل جدید برای این تیم انتخاب خواهد شد؟

اسمی هم آورده اند؟

دادکان و کاشانی.

امیدوارم هر کسی که مدیرعامل پرسپولیس می شود بتواند مثمر ثمر باشد. این تیم به آرامش نیاز دارد و مدیری توانمند قادر است خیلی کمک کند به شرط آن که حمایت وزارت ورزش را هم داشته باشد.

راستی می دانید یک هوادار متعصب و جوان پرسپولیس پس از شکست در اراک جان خود را از دست داد؟

ای داد بیداد! واقعا خبر تلخی است. پرسپولیس تیم بزرگ و محبوبی است و هواداران با نتایج این تیم زندگی می کنند. خداوند به خانواده این جوان صبر بدهد و امیدوارم بچه های پرسپولیس بدانند یک نمایش ضعیف و نومید کننده چه تبعاتی می تواند داشته باشد و حتی جان یک نفر را بگیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ