باز شدن درها به روی فیکس شدن هازارد مقابل شاختار

0

رئال مادرید نیوز : اگر آنچلوتی بخواهد در بازی چهارشنبه مقابل شاختار از سیستم ۳-۳-۴ استفاده کند، به نظر می رسد که گزینه دیگری به جز استفاده از ادن هازارد ستاره بلژیکی نخواهد داشت.

در حقیقت رودریگو به علت مصدومیت در دو بازی بعدی رئال مقابل شاختار و رایو حضور نخواهد داشت و از سویی آسنسیو نیز فرم جالبی نداشته است. در این شرایط لوکاس وازکز و ادن هازارد تنها گزینه های موجود برای پست بال راست هستند که بازیکن بلژیکی که در چهار بازی اخیرش فقط ۴۴ دقیقه بازی کرده، می تواند گزینه اصلی باشد.

آنچلوتی در شروع فصل از هازارد در ترکیب اصلی استفاده کرد و حتی در برخی بازیها به خاطر این بازیکن سیستم را عوض کرد و از سیستم ۲-۴-۴ عوض کرد اما عملکرد ادن چنگی به دل نزد. آنچلوتی پیش از بازی با شاختار گفت که همچنان نسبت به هازارد ناامید نیست و همان طور که ماریانو در بازی با الچه شرایطش را تغییر داد، هر بازیکن دیگری می تواند این کار را انجام بدهد.

حالا در بازی با شاختار به نظر می رسد که هازارد فرصت جدیدی داشته باشد و اگر در نهایت آنچلوتی نخواهد از لوکاس در پست بال راست استفاده کند، بازیکن بلژیکی فرصت خوبی دارد تا فیکس شود و شرایطش را عوض کند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

باز شدن درها به روی فیکس شدن هازارد مقابل شاختار

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ