صعود بایرن و یوونتوس/ امید بارسلونا برگشت و رونالدو باز هم به نجات منچستریونایتد آمد

0

ساتین –

شب نخست از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با برگزاری شش بازی همزمان در گروه‌های E تا H به پایان رسید که در انتهای این بازی‌ها تیم‌های یوونتوس و بایرن‌مونیخ جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی را کسب کردند.


بایرن مونیخ در گروه E‌ با کسب چهارمین برد متوالی‌اش که با نتیجه ۵-۲ مقابل بنفیکا و در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا رقم خورد، صعودش را قطعی کرد. در این بازی لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن هت‌تریک کرد. او گل‌های خود را در دقایق ۲۶، ۶۱ و ۸۴ به ثمر رساند. دو گل دیگر بایرن هم توسط گنبری در دقیقه ۳۲ و سانه در دقیقه ۴۹ به ثمر رسیدند. برای بنفیکا هم موراتو در دقیقه ۳۸ و نونیس در دقیقه ۷۴ گلزنی کردند.

اخبار منچستر یونایتد

در بازی دیگر گروه E بارسلونا با تک گل دقیقه ۷۰ فاتی میزبان خود تیم دیناموکیف اوکراین را شکست داد تا ۶ امتیازی شود و با صعود به رده دوم جدول گروه همچنان به راهیابی به مرحله حذفی رقابت‌ها امیدوار باشد. پس از بارسلونا تیم‌های بنفیکا با ۴ امتیاز و دیناموکیف با یک امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

اخبار منچستر یونایتد


در گروه F کار تیم منچستریونایتد برای صعود به مرحله بعدی داشت گره می‌خورد که ستاره پرتغالی این تیم کریستیانو رونالدو به کمک شیاطین سرخ آمد و آنها را در آخرین لحظات مسابقه از شکست در خانه آتالانتا نجات داد تا بازی با تساوی ۲-۲ خاتمه پیدا کند. در این بازی ایلیچیچ گل نخست را برای آتالانتا در دقیقه ۱۲ به ثمر رساند. رونالدو در دقیقه اول وقت‌های تلف شده نیمه اول گل تساوی را برای منچستری‌ها زد، اما گل دقیقه ۵۶ زاپاتا دوباره میزبان را پیش انداخت. با این حال رونالدو در سناریویی شبیه گل نخست خود، در نخستین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم بار دیگر گل تساوی را برای مهمان انگلیسی زد.

اخبار منچستر یونایتد

تیم ویارئال در بازی همزمان این گروه در خانه با نتیجه ۲-۰ بر یانگ بویز سوئیس غلبه کرد. کاپوئه در دقیقه ۳۶ و دانیوما در دقیقه ۸۹ گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

اخبار منچستر یونایتد

با این نتایج، منچستریونایتد ۷ امتیازی شد و به سبب کسب نتیجه بهتر در بازی رو در رو مقابل ویارئال در صدر جدول قرار گرفت. آتالانتای ۵ امتیازی سوم است و یانگ بویز هم با ۳ امتیاز در قعر جدول گروه F قرار دارد.


همچنین در تک بازی گروه G تیم لیل توانست میزبان اسپانیایی خود سویا را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد. سویا در حالی اولین شکستش را متحمل شد که با گل دقیقه ۱۵ اوکامپوس پیش افتاده بود. دیوید در دقیقه ۴۳ از روی نقطه پنالتی و ایکونه در دقیقه ۵۱ گلزنی کردند تا ورق به سود مهمان فرانسوی برگردد. با این نتیجه لیل ۵امتیازی شد و پایین‌تر از زالتسبورگ هفت امتیازی در رده دوم جدول گروه G قرار گرفت. سویا هم همچنان با ۳ امتیاز پایین‌تر از ولفسبورگ ۵ امتیازی در قعر جدول قرار دارد.

اخبار منچستر یونایتد


در گروه H‌ نیز یک بازی برگزار شد که در آن یوونتوس در شهر تورین مهمان خود تیم زنیت سن‌پترزبورگ را با نتیجه ۴-۲ شکست داد. یوونتوسی که دو بازی قبلی‌اش در سری A را باخته بود با گل‌های دیبالا در دقایق ۱۱ و ۵۸ (پنالتی)، کیزا در دقیقه ۷۳ و موراتا در دقیقه ۸۲ این بازی را برد. گل اول زنیت را بونوچی مدافع یوونتوس که به اشتباه دروازه خودی را باز کرد به ثمر رساند، اما دومین گل این تیم توسط سردار آزمون در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم وارد دروازه بانوی پیر شد.

با این نتیجه یوونتوس چهارمین برد متوالی‌اش را کسب و به‌عنوان اولین تیم از گروه H به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. در این گروه چلسی ۹ امتیازی در رده دوم قرار دارد، زنیت با ۳ امتیاز در جایگاه سوم است و مالموی سوئد هم بدون امتیاز مکانی بهتر از قعر جدول ندارد.

اخبار منچستر یونایتد

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ