برنامه ریزی ویژه رئال مادرید برای اجاره دادن فضاها به برندها و رستوران های بزرگ

0

رئال مادرید نیوز : برنابئوی جدید تا یک سال دیگر آماده خواهد شد. مدیران رئال مادرید تلاش می کنند تا ورزشگاه هر چه زودتر آماده شود. رئال مادرید از حالا سعی کرده که درآمدزایی را از استادیوم آغاز کند. در حقیقت رئال مادرید تصمیم گرفته که شرکت مشاوره “کولیرز” را انتخاب کند تا بداند که فضاهای موجود در برنابئو در اختیار چه برندهایی قرار بگیرد.

در حقیقت حدود صد شرکت برای در اختیار گرفتن فضاهای برنابئو درخواست داده اند که فقط ۱۰ تا ۲۰ از آنها پذیرفته خواهند شد. البته شرکت هایی نظیر مائو و کوکاکولا که اسپانسرهای رئال مادرید هستند، در اولویت قرار دارند.

رستوران های مختلف برای این که شعبه های خود را در برنابئوی جدید داشته باشند، ابراز آمادگی کرده اند. از سویی قرار است که سیستمی راه اندازی شود که از طریق اپلیکیشن، حاضران در استادیوم بتوانند غذا یا نوشیدنی دلخواهشان را سر صندلی خود دریافت کنند و نیازی به تکان خوردن از جایشان در حین تماشای بازی نباشد. تور برنابئو، موزه و … نیز اسپانسرهای ویژه خود را خواهد داشت. برای سرویس بار منطقه وی آی پی نیز شرکت هایی نظیر سودکسو، آرامارک، سنترپلیت، مایورکا، ویلاپلانا و سامانتا درخواست داده اند.

پنج تا از رستوران ها دید مستقیم به درون ورزشگاه خواهند داشت. شرکت هایی نظیر ال پاراگواس، اورچو، لاماکینا، کابوکی و ۹۹ سوشی بار درخواست داده اند و آشپزهای سرشنای نظیر آرزاک، دنی گارسیا، دابیز مونیوز و آنخل لئون ابراز امادگی کرده اند. البته مارتین براستگی نیز قطعا یک رستوران در استادیوم خواهد شد.از سویی قرار است که یک “اسکای بار” با الگو گرفتن از کافه “سین” در شهر لیسبون ساخته شود که گروه هایی نظیر “رامسس و پاچا” برای ان درخواست داده اند. قرار است که “فود مارکت” هم یکی از شعبه های خود را در برنابئو داشته باشد. رئال مجموعا امیدوار است که از اجاره دادن فضاهایش بتواند حدود صد میلیون یورو درآمد داشته باشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

برنامه ریزی ویژه رئال مادرید برای اجاره دادن فضاها به برندها و رستوران های بزرگ

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ