سوال روز/ پرسپولیس-های‌وب؛ رسمی می‌شود؟

0

پایگاه خبری فوتبالی- آیا های وب کارگزار فصل جدید قرمزها خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، باشگاه پرسپولیس که مدتها برای انتخاب کارگزار خود در گیر و دار مشکلات قانونی برگزاری مزایده بود، در حالی به این ماجرا پایان داد که بر اساس اعلام این باشگاه، هیچ پیشنهادی خواسته پرسپولیس را تامین نکرده است.

این خبر در حالی از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شده که گفته می‌شد حداقل درخواست قرمزها ۱۸۰ میلیارد تومان بوده که به نظر هیچ پیشنهادی به این پایه قرارداد نرسیده، آن هم در شرایطی که پیشتر مسئولان پرسپولیس در اظهارنظرهای غیررسمی، ادعا داشتند که پیشنهادات زیادی برای این باشگاه ارسال خواهد شد.

با این حساب قرمزها که از زمان پایان لیگ بیستم، کارگزاری نداشته و مدتها معطل برگزای مزایده بود و هیچ شرکتی برای همکاری با آنها نتوانسته قیمت مدنظر را ارائه کند، حالا مستقیما با اسپانسر موردنظر خود وارد مذاکره خواهد شد. این بار دیگر منع قانونی برای پرسپولیس وجود ندارد و می‌تواند طبق قانون ترک تشریفات کرده و روند مزایده را قطع کند و به شکل مستقیم با کارگزار موردنظر خود وارد مذاکره شود.

مدیران پرسپولیس پیش از برگزاری مزایده جهت انتخاب کارگزار جدید مذاکراتی با شرکت های‌وب برگزار کرده بودند و طبق شنیده‌ها با این شرکت برای همکاری به توافق کامل هم رسیده بود، اما بنا به گفته باشگاه مزایده در دستور کار قرار گرفت تا از نظر سازمان بازرسی دیگر مشکلی برای انتخاب کارگزار توسط باشگاه دولتی وجود نداشته باشد. 

حال شنیده های خبرنگار فوتبالی حاکی از این است که با توجه به اینکه مزایده نتوانست نظر این باشگاه را تامین کند بار دیگر مذاکرات صدری با این شرکت برای همکاری از سر گرفته شده است و با توجه به ارتباط نزدیکی که مدیران پرسپولیس و های وب با هم دارند این احتمال وجود دارد که این شرکت به عنوان کارگزار رسمی این باشگاه به زودی معرفی شود.

های وب که فصل گذشته کارگزار باشگاه استقلال بود مبلغی را در هفته های آخر لیگ به قرمزها به عنوان قرض پرداخته بود تا از همان زمان احتمال هایی مبنی بر همکاری طرفین برای فصل بیست و یکم مطرح شود.

شنیده ها حاکی از این است که به احتمال فروان قرارداد پرسپولیس و های وب با قیمت پایه ۱۸۰ میلیارد جهت یک فصل فوتبالی به امضاء برسد.حال باید منتظر ماند و دید که قرمزها چه زمانی به صورت رسمی از کارگزار جدید خود رونمایی خواهد کرد.

۷۶۵۵

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

سوال روز/ پرسپولیس-های‌وب؛ رسمی می‌شود؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ