رئال مادرید، پادشاه اروپا؛ بهترین میانگین، بیشترین جام، بیشترین گل زده و …

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید پادشاه چمپیونزلیگ است. رئال با سیزده قهرمانی اروپایی شش تا با میلا، هفت تا با لیورپول و بایرن و هشت تا با بارسلونا فاصله دارد. چهارشنبه گذشته رئال در مقابل شاختار به ۱۰۰۱ گل در چمپیونزلیگ رسید که ۲۳۳ تا از جدی ترین تعقیب کننده اش یعنی بایرن فاصله دارد. بارسلونا با ۶۵۵ و منچستریونایتد با ۵۲۹ گل خیلی از رئال مادرید دور هستند. یوونتوس با ۴۶۸ گل پنجم است.

رئال مادرید با ۱۰۰۱ گل در ۴۵۵ بازی میانگین ۲.۲ گل در هر بازی را دارد. در میان ۳۰ تیم برتر فقط دو تیم آماری نزدیک به رئال دارند: بایرن با ۲.۰۹ و منچسترسیتی با ۲.۰۳ گل در هر بازی. البته سیتی فقط ۱۹۹ گل زده است. پی اس جی و بارسلونا میانگین ۱.۹۸ و ۱.۹۷ گل در هر بازی را دارند. اتلتیکو با ۲۱۶ گل در ۱۴۸ بازی در رده ۲۵ قرار دارد. میانگین آنها ۱.۴۵ گل در هر بازی است.

رئال مادرید در فصل دسیما رکورد بی نظیر ۴۱  گل در چمپیونزلیگ را داشت. در سه فصل قهرمانی اروپایی با زیدان نیز رئال مادرید ۹۷ گل زد. در حقیقت ثبت ۱۳۸ گل در این چهار فصل نقشی کلیدی در فاصله گرفتن رئال در اروپا داشت. رئال در سه فصل گذشته فقط ۵۰ گل در اروپا زده که آمار جالبی نیست.

کریستیانو رونالدو با ۱۴۰ گل بهترین گلزن تاریخ چمپیونزلیگ است که ۱۰۵ تا از گلهایش در رئال بوده است. بنزما با ۷۵ گل چهارمین گلزن برتر تاریخ بازیهاست که ۶۳ تا از گلهایش با رئال بوده است. رائول نیز پنجمین گلزن برتر تاریخ است که از ۷۱ گلش ۶۶ تایش با رئال بوده است. نیستلروی نیز از ۶۰ گل اروپایی خود ۱۳ تا را با رئال زده است. دی استفانو هم در ۵۸ باتزی اروپایی ۴۹ گل زده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

رئال مادرید، پادشاه اروپا؛ بهترین میانگین، بیشترین جام، بیشترین گل زده و …

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ