هوتن شکیبا و الناز شاکردوست در سریال «پرنده آبی»

0

هوتن شکیبا و الناز شاکردوست به زودی در سریال «پرنده آبی» به کارگردانی آیدا پناهنده، بار دیگر در کنار هم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

هوتن شکیبا نمایش خانگی فیلم های هوتن شکیبا فیلم جدید الناز شاکردوست عوامل سریال پرنده آبی عکس جدید بازیگران شبکه نمایش خانگی سریال پرنده آبی جدیدترین فیلمهای ایرانی در شبکه نمایش خانگی بیوگرافی هوتن شکیبا بیوگرافی الناز شاکردوست بازیگران سریال پرنده آبی اینستاگرام هوتن شکیبا اینستاگرام الناز شاکردوست الناز شاکردوست اخبار فیلم و سریال اخبار بازیگران

این دو بازیگر که پیش از این در «شبی که ماه کامل شد» و «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار و «تی تی» به کارگردانی آیدا پناهنده زوج بوده‌اند، بار دیگر در این سریال که قرار است در شبکه نمایش خانگی عرضه شود، روبه‌روی هم قرار خواهند گرفت.

بنا به گزارش سینماپلاک، «پرنده آبی» این روزها در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و آیدا پناهنده که «تی تی» را در صف اکران دارد، در این سریال به سراغ ماجراهای تئاتر نوشین در دهه ۳۰ خورشیدی رفته و قرار است قصه‌اش را از میان ماجراهای عبدالحسین نوشین و بانو لرتا، و ارتباط میان این زوج هنری با حزب توده، برای مخاطب تعریف کند.

عبدالحسین نوشین و لرتا هاپراتیان، در تهران، گروه تئاتر نوشین را داشتند اما به‌خاطر فعالیت‌های سیاسی، مجبور به مهاجرت به شوروی شدند.

منبع : خبر آنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ