مغازه های نقلی پایتخت تا متری ۵۰۰میلیون تومان

1
این روزها، یافتن یک باب مغازه نقلی که بتوان از کنار آن امرا معاش کرد، طرفداران خاص خود را دارد.
 واحد های اداری و تجاری در مناطق تهران بسته به نوع منطقه و رفت و آمدهای مردم قیمت های مختلفی دارد، از متر ۱۴میلیون تومان و گاهی تا متری ۵۰۰میلیون تومان. اما تجاری ها نیز مانند مسکونی ها در نوع خود اکازیون هایی دارند؛ اکازیون هایی که شاید بتوانند با قیمت منصفانه تر خود گره گشای متقاضیان مغازه باشند.
اکازیون های هفته جاری بازار اداری ها به شرح زیر است:
یک باب مغازه ۵۰متری واقع در خیابان ولیعصر، بین میرداماد و ظفر، متری ۶۲میلیون تومان قیمت گذاری شده است و با این قیمت بسیار بالا باز هم در ردیف اکازیون های تجاری، اداری هفته دوم تیرماه قرار گرفته است. قیمت کل این مغازه که به سه خطر تلفن مجهز است، ۳میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان تعیین شده است. سن بنای این مغازه ۲۰ سال و نوع سند آن نیز منگوله دار است.
یک مغازه ۱۶متری دیگری که در خیابان نارمک واقع شده است، با قیمت هر متر مربع ۱۲میلیون تومان در ردیف اکازیون های این هفته قرار دارد. وضعیت سند این مغازه ۲۴۰میلیون تومانی، تجاری و سن بنای آن نیز ۱۷ سال است.
در بین اکازیون های واحدهای ادارای تجاری این هفته تیر ماه، یک باب واحد تجاری با قیمت هر متر مربع ۱۰میلیون تومان به چشم می خورد. هر متر مربع این واحد تجاری، تنها ۱۰میلیون تومان قیمت دارد. با این احتساب قیمت کل این واحد ۱۳۵متری به ۱میلیارد و ۳۵۰میلیون تومان می رسد. سن بنای این واحد ۳۰سال است و مالک قید می کند که مغازه اش در یک موقعیت کاملا اداری و تجاری منطقه تهران پارس قرار دارد.
اما اکازیون های واحدهای اداری تجاری تنها محدود به بازار خرید و فروش واحدها نمی شود. یک واحد اداری با رهن کامل، در بین اکازیون ها به چشم می خورد. رهن کامل این واحد ۱۳۵متری، ۱۲۰میلیون تومان تعیین شده است. ۱خوابه، مجهز به ۳خط تلفن و محیط پارتیشن بندی شده از مشخصات اصلی این واحد اداریست. لازم به ذکر است که این واحد اداری ۱۳۵متری در هفت تیر، نرسیده به کوچه عارف واقع شده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. مدیر سایت املاک ملک یابی می گوید

    با تشکر استفاده بردیم – موفق باشید